מדדים ומחקרים

הדו"ח חשף: הרשות הפלסטינית מקדמת תכנים אנטישמיים ברשת

דו"ח משרד התפוצות הראה כי הרשות הפלשתינים, יחד עם אנשי דת ותקשורת מקדמים תכנים אנטישמיים המחלחלים לשיח הערבי בעולם כולו
מערכת ice | 
אבו מאזן (צילום פלאש 90)
דו"ח האנטישמיות השנתי של משרד התפוצות חשף כי הרשות הפלסטינית אחראית על הפצת תוכן אנטישמי. בנוסף לכך הדו"ח הראה כי קיימת מגמה מדאיגה במיוחד של ארגונים פלסטינים לא ממשלתיים שעוסקים בסכסוך הישראלי פלסטיני שמקדמים תפיסות אנטישמיות ברורות.
על פי הדו"ח שיוצג בפני הממשלה, נרשמה השנה תופעה של הפצת תוכן אנטישמי, שכולל בין היתר השחרה של יהודים, על ידי דרג ההנהגה הבכיר ביותר ברשות לצד מנהיגי דת וערוצי הטלוויזיה הרשמיים. "השיח מחלחל ורווח בקרב האוכלוסייה הפלסטינית", מתריעים עורכי המחקר.
העבודה של הרשות ותומכיה ניכרת בשטח היטב. לפי הדו"ח נרשמה עלייה דרמטית השנה בשיח האנטישמי ברשת. הן במספר הפוסטים האנטישמיים שמתפרסמים והן במספר המשתמשים שמקדמים תכנים אנטישמיים. אם לא די בכך נמשכת גם העלייה ההדרגתית בשימוש בשיח אנטישמי שמכוון כנגד מדינת ישראל, שמכונה "אנטישמיות חדשה", שמהווה כיום 68 אחוזים מכלל השיח האנטישמי ברשת.
אך התופעה המכוערת נותנת אותותיה לא רק על גבי המרשתת. לאחר המבצע של צה"ל במחנה הפליטים ג'נין האשים יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן יחד עם בכירים אחרים את ישראל בביצוע טבח, זאת בניגוד לקרב בין לוחמי צה"ל למחבלים אשר התרחש בשטח. אך מבחינת הרשות הפלסטינית טבח הוא חד צדדי לחלוטין. הרשות לא גינתה את הפיגוע בנווה יעקב ביום שישי בערב וטענה כי "האחריות על ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה