בעולם

המפקח עלה לפגישת עבודה בזום - עם גבר בתחתונים ברקע

חבר המפלגה הדמוקרטית ומפקח במדינת אריזונה עלה לפגישת עבודה בזום בזמן חופשה. לפתע גבר בגופיה ותחתונים הופיע בפריים ועורר סערה במדיה החברתית. כעת המפקח מגיב ומבהיר: "אנחנו לא בני זוג"
מערכת ice | 
זום (צילום pexels)
אף שתקופת הפגישות המביכות בזום עברה בעיקרה וכיום אנחנו דיי רגילים ומתורגלים בניהול פגישות כמעט נטולות פדיחות, נדמה כי לא כולם חסינים מזה לגמרי. כך אכן קרה לד"ר מאט היינץ, מפקח במחוז פימה באריזונה ודמוקרט, שעלה לשיחת זום מהפלגת תענוגות. 
בעת חופשה על ספינת תענוגות, המפקח (חבר הקהילה הגאה) עלה לפגישת עבודה בזום בהשתתפותם של מפקחים נוספים במחוז. כשעתיים לאחר תחילת הפגישה המשתתפים הבחינו לפתע בגבר שנכנס לפריים של היינץ, כשהוא לבוש בגופיה ותחתון ספידו. היינץ כיבה מיד את המצלמה והפעיל אותה לאחר מספר שניות, הפעם ללא שום זכר לגבר.
תיעוד מאותו הרגע כמובן הופץ במהרה ברשתות החברתיות וחברי המפלגה הרפובליקנית לא וויתרו על להגיב. סטפני האמיל, פעילה פוליטית שעובדת עם דונלד טראמפ, צייצה וכתבה שלצד התיעוד המביך, היינץ היה היחיד שלא הגיע פיזית לפגישה והוסיפה: "בבירור היו לו דברים יותר חשובים לעשות". ערוצי תקשורת ימניים נוספים הפיצו את התיעוד גם כן, וטענו כי הדמוקרט שהה בחופשה עם גבר חצי ערום, לבוש בתחתוני נשים.
בעקבות התיעוד והתגובות החריפות מצד המתחרים הפוליטיים, היינץ הגיב והבהיר כי הוא היה בחופשה בת עשרה ימים עם חברו הטוב. השניים חלקו מרפסת משותפת והחבר נכנס לרגע דרך אותה מרפסת כדיי להשאיל חולצה וכך תועד במקרה ברקע. יתרה מכך, המפקח הבהיר כי השניים הם רק חברים ואינם בני זוג.
כמו כן, היינץ התרעם על הרעש התקשורתי סביב האירוע: "הוא נכנס בטעות לפריים, בקושי לשלוש שניות. הוא בבירור אדם בוגר, שאינו עירום ולא עובד מין. בתור עובד ציבור אני רגיל להיות קורבן לפרסום מידע כוזב אודותיי, אך השאירו את חברי מחוץ לזה. הוא היה בבגד ים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה