קריירה ולימודים

הבן של קורטני קרדשיאן חגג בר מצווה: מי לא הגיע?

בנם המשותף של קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק, מייסון, חגג את הגעתו לגיל מצוות עם אירוע נוצץ במיוחד שנערך בהוליווד, אליו לא הגיע בעלה הנוכחי של קרדשיאן, טראוויס בארקר
מערכת ice | 
קורטני קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קורטני קרדשיאן)
בנם המשותף של קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק, מייסון, חגג שלשום (שבת) את כך שהגיע לגיל מצוות עם בר מצווה נוצצת במיוחד. בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות חשפה קרדשיאן: "מייסון חגג אתמול את בר המצווה שלו. המשפחה אכלה ארוחת ערב משותפת ואז המסיבה שלו נערכה במועדון ה-Offsunset במערב הוליווד".
קוד הלבוש לאירוע החגיגי היה להגיע בלבוש שחור מלא, כך גם תועדו כמובן בני המשפחה המפורסמת. יחד עם בנם הבכור מייסון חגגו כמובן ילדם הנוספים: פנלופה בת ה-10 ורייגן בת ה-8. מקור שהיה באירוע סיפר: "קורטני וסקוט היו מאוד ידידותיים אחד עם השני ודיברו ובילו במסיבה".
מי שעוד נכחו באירוע הם כמובן כל בני משפחת קרדשיאן המפורסמת וביניהם קים קרדשאין וקיילי ג'נר. מי שלא נכח באופן לא מפתיע הוא טראוויס בארקר, בעלה של קורטני. לדברי המקור, המסיבה של מייסון כללה משאיות קינוחים וכל האורחים רקדו ו"נהנו". בפוסט שהעלתה כתבה קורטני: מזל טוב מייסון!!! הבנות ואני ניסינו לצלם כמה תמונות", ולפוסט צירפה כמובן תמונות שלה ושל ילדותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה