ויראלי

אימה בלונה פארק: צפו במתקן מאבד שליטה באוויר

אימה בלונה פארק: שני  אנשים עלו על מתקן בו קפסולה שמעלה אותם לאוויר בהייד פארק שבלונדון, מתקן שדומה מאוד לכדור באילת, כשלפתע אחד מהכבלים של הקפסולה השתחרר והמתקן עליו זוג אנשים החל להיחבט בעמוד שאמור למשוך אותם באוויר. צפו בתיעוד המפחיד
מערכת ice | 
רכבת הרים (צילום unsplash)
אימה בלונה פארק: שני  אנשים עלו על מתקן בו קפסולה שמעלה אותם לאוויר בהייד פארק שבלונדון, מתקן שדומה מאוד לכדור באילת, כשלפתע אחד מהכבלים של הקפסולה השתחרר והמתקן עליו זוג אנשים החל להיחבט בעמוד שאמור למשוך אותם באוויר.
צופים שעמדו מתחת למתקן נשמעו צורחים בקולי קולות ברקע בזמן שהזוג שעל הקפסולה נחבט במתקן. בשלב זה עדיין לא יודע עם הזוג שהיה על הקפסולה הזו אכן נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי כל שהוא. 
האירוע התרחש במהלך ה"הייד פארק פסטיבל" הנערך בכל שנה במשך שישה שבועות - בין נובמבר לינואר. השנה הפסטיבל חוגג את שנתו ה-15. הפסטיבל כולל בתוכו המון דוכני מזון ושתייה, ובנוסף ניתן ליהנות (או פחות ליהנות, תלוי אם אתם שואלים את אותו הזוג) ממתקני שעשועים כאלה ואחרים. 
כידוע, ב-19 לספטמבר, יחגוג פארק שעשועים החדש ביותר בישראל מג'יק קאס של חברת קאס גרופ, שנה לפתיחתו. מדובר גם בפארק הכי גדול בארץ (30 מתקנים), הנמצא במעלה אדומים, שנבנה בהשראת הדיסניוורלד. לכבוד המאורע, בדקנו כמה עולים כרטיסי כניסה לפארק והשווינו אותם למתחרים הוותיקים בתחום. הממצאים מפתיעים.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה