בעולם

המלחמה גולשת לאירופה: פצוע בפיצוץ בשגרירות אוקראינה במדריד

"מטען חבלה, שהוחבא במעטפה התפוצץ בתוך שגרירות אוקראינה במדריד. איש צוות אחד נפצע", דיווח הבוקר אולג ניקולנקו, דובר משרד החוץ של אוקראינה
מערכת ice | 
דגלי רוסיה ואוקראינה (צילום shutterstock)
מטען חבלה, שהוסתר ככל הנראה בתוך מעטפת דואר, פוצץ היום (רביעי) בשגרירות אוקראינה במדריד ופצע עובד שטיפל במכתב, כך על פי הגורמים הרשמיים. "מטען חבלה, שהוחבא במעטפה התפוצץ בתוך שגרירות אוקראינה במדריד. איש צוות אחד נפצע", אמר הבוקר אולג ניקולנקו, דובר משרד החוץ של אוקראינה.
המכתב נשלח לשגריר סרחיי פוהורלטצב והתפוצץ כשהעובד המנהלי, אזרח אוקראיני, פתח אותו, כך על פי העיתון הספרדי אל מונדו. איש הצוות נפצע באורח קל והצליח לקחת את עצמו לבית החולים. המכתב הגיע בדואר רגיל, אך לא נסרק. הפיצוץ גרם ל"פצע קטן מאוד על הקמיצה של יד ימין" של העובד המעורב, לדברי מרסדס גונזלס, נציגת ממשלת ספרד במדריד.
שר החוץ של אוקראינה, דמיטרו קולבה, הורה לכל שגרירויות אוקראינה בחו"ל לחזק "בדחיפות" את מערכות הביטחון שלהן. השר דחק בעמיתיו הספרדים "לנקוט בצעדים דחופים כדי לחקור את הפיגוע" ולא לאפשר למי שעומד מאחורי המתקפה להפחיד דיפלומטים אוקראינים או להפסיק את "עבודתם לחיזוק אוקראינה ומניעת תוקפנות רוסית". הבלשים חוקרים את האירוע לצד חוקרי זיהוי פלילי ומודיעין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה