משפט

שחקנית חדשה עוזרת לרוסיה במלחמתה מול אוקראינה

בארה"ב חושפים - מדינה חדשה עוזרת לרוסיה להתמודד עם הסנקציות ומחמשת אותה במלחמתה מול אוקראינה. צפון קוריאה החלה, דרך מדינות צפון אפריקה והמזרח התיכון, להעביר פגזי ארטילריה בכמויות גדולות כדי לעזור לרוסים
מערכת ice | 
דגלי רוסיה ואוקראינה (צילום shutterstock)
המלחמה של רוסיה באוקראינה עדיין בעיצומה ואחרי פרסומים רבים המעידים כי איראן עוזרת לרוסיה במלחמתה על ידי אספקת טילים ומל"טים מתברר כי היא אינה המדינה היחידה שעוזרת בנשק למדינה הנמצאת תחת סנקציות העולם המערבי.
דובר המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ון קירבי, מסר כי וושינגטון קיבלה מידע המעיד על כך שצפון קוריאה מספקת למוסקבה כמות משמעותית של פגזי ארטילריה וזאת בחשאי. הם עושים זאת דרך העברת התחמושת ממדינות בצפון אפריקה ובמזרח התיכון.

לדבריו, נראה כי עזרה זו של הצפון קוריאנים לא אמורה לשנות את מהלך המלחמה, אך עדיין עלולה להיות הרסנית לאוקראינים. משלוח הנשק מצפון קוריאה מעיד, כי פרט לכך שמדובר ברצון של צפון קוריאה לעזור לרוסיה, לרוסיה אין את המשאבים המספיקים להמשיך במלחמה בעקבות הסנקציות מהעולם המערבי.
קירבי בדבריו אף התייחס להתערבותה של איראן במלחמת רוסיה-אוקראינה וטען כי באיראן הביעו באופן גלוי נכונות "לקחת חלק ברצח של אזרחים אוקראינים תמימים על אדמת אוקראינה". ההוכחה לכך היא כמובן אספקת הטילים והמל"טים אשר עושים נזק משמעותי לאוקראינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה