בעולם

שוטר לשעבר רצח שלושה כדי לחטוף נערה

שוטר לשעבר התחזה ברשת על מנת להיפגש עם נערה שהכיר ובדרך רצח שלושה מבני משפחתה. בהמשך הוא חטף את הנערה, אך נורה ונהרג על ידי השוטרים
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטר לשעבר ממשטרת וירג'יניה רצח שלושה בני משפחה מקליפורניה וזאת על מנת שיוכל לחטוף את בת המשפחה, נערה שגילה לא נמסר. במהלך חילוץ הנערה, הוא נורה על ידי שוטרים ונהרג. הנערה לא נפגעה באירוע.
אוסטין לי אדוארדס, 28, מצפון צ'סטרפילד, וירג'יניה, נסע למעלה מ-4000 ק"מ על מנת לפגוש את הנערה המתגוררת בקליפורניה ביום שישי האחרון לאחר שהכירו ברשת. אדוארדס שיקר לגבי עצמו והתחזה לאדם אחר וזאת על מנת להכירה.

המקרה החל בסביבות השעה 11 בבוקר ביום שישי האחרון כאשר משטרת ריברסייד קיבלה שיחת טלפון הטוענת שישנו גבר הנראה לחוץ בחברתה של נערה צעירה נכנסים לרכב. במקביל, התקבל במוקד החירום שעשן נראה ממספר בתים הנמצאים באזור.
כאשר שירותי הכבאות של ריברסייד הגיעו לעזור, הם גילו שלוש גופות. הגופות התבררו להיות מארק וינק בן ה-69, אשתו שרי וינק בת ה-65 ובתם ברוק וינק בת ה-38. סיבת מותם לא נחשפה על ידי המשטרה, אך החשד הוא שאדוארדס רצח אותם לפני שחטף את הנערה.
מספר שעות לאחר גילוי הגופה, השוטרים הצליחו לאתר את הרכב בו אדוארדס והנערה נמצאים. אדוארדס החל לירות לעבר השוטרים, שהשיבו אש. הם הצליחו לפגוע ולהרוג את אדוארדס. המקרה כעת נמצא בהמשך חקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה