בעולם

האפיפיור במסר מפתיע: "המחבלים מירושלים שפלים, צרו דיאלוג"

במהלך דרשה שנשא ביום ראשון האחרון התייחס האפיפיור לפיגוע בירושלים ולעימותים בין כוחות צה"ל לצעירים ערבים ביהודה ושומרון "הבה נתפלל עבור הצעירים שמתו", אמר וקרא להנהגה ליצור דיאלוג שיביא לצמצום הסכסוך
מערכת ice |  1
האפיפיור פרנקציסיוס (צילום ויקיפדיה)
האפיפיור פרנציסקוס הפציר במהלך דרשת יום הראשון שלו ברשויות הישראליות והפלסטיניות לעשות מאמצים גדולים יותר כדי ליצור דיאלוג. האפיפיור אמר את הדברים בעקבות הפיגוע בירושלים בשבוע והעימותים ביו כוחות צה"ל לפלסטינים ביהודה ושומרון.
"אלימות הורגת את העתיד, קוטעת את חייהם של הצעירים ביותר ומחלישה את התקוות לשלום. הבה נתפלל עבור הצעירים הללו שמתו ועבור משפחותיהם, במיוחד עבור אמהותיהם", אמר האפיפיור פרנציסקוס בכיכר פטרוס הקדוש בוותיקן.
"אני מקווה שהרשויות הישראליות והפלסטיניות ייקחו ללב את החיפוש אחר דיאלוג בצורה רחבה יותר, תוך בניית אמון הדדי, שבלעדיו לעולם לא יהיה פתרון לשלום בארץ הקודש", הוסיף.
כזכור, ביום רביעי האחרון התרחש פיצוץ עז כתוצאה ממטען שהניחו מחבלים בתחנת אוטובוס בכניסה לירושלים. כתוצאה מהפיצוץ נרצחו אריה שצ'ופק, תלמיד ישיבה בן 16, וטדסה טשומה בן 50, שמת מפצעיו בבית החולים.
מנגד, התקשורת הפלסטינית מדווחת כי נער בן 16 נהרג לאחר עימותים עם כוחות הביטחון עם חיילי צה"ל בשכם. האפיפיור הזכיר את שתי התקריות, כינה את המחבלים מירושלים "שפלים", ואמר כי הוא מודאג מהתגברות האלימות בחודשים האחרונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דברי האפיפיור
    ישראלי גאה ומודאג 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דברי האפיפיור אשר ענינם דיאלוג ולא מלחמות, הם דברים טובים ומעודדים בקרב הציבור הנוצרי בעולם . אני מקווה שגם היהודים יקשיבו, ימנפו את הדברים ויקדמו מומ' בין הצדדים .
    סגור