בעולם

ה-FBI הכריז על יד ימינו של פוטין כמבוקש והציב פרס של רבע מיליון דולר

מדובר ביבגני פריגוז'ין, מפקד קבוצת וגנר, שחשוד במעורבות בבחירות לנשיאות של ארצות הברית 
מערכת ice | 
יד ימינו של פוטין
ראש קבוצת שכירי החרב הרוסית "וגנר", יבגני פריגוז'ין, לועג לעובדה שה-FBI הכניס אותו לרשימת ה'מבוקשים' שלהם באינטרנט. היום (שבת) הגיב ראש הצבא הפרטי הידוע לשמצה, לשאלה תקשורתית על היחס שלו לחדשות ש ה-FBI הכריז על פרס כספי בגובה 250 אלף דולר, עבור כל מידע שיתרום למעצרו.
כך הוא אמר: "אני מרגיש מאוד חיובי לגבי זה. האם אתה יכול לדמיין כמה אנשים רגילים יוכלו להרוויח כסף נוסף? וגם לי לא היה אכפת. הדבר היחיד שמטריד, הוא שהם מבטיחים את הכסף הזה כבר שלוש שנים, אבל נראה שהם לא שילמו לאף אחד". האוליגרך מואשם בשיבוש הבחירות לנשיאות של ארצות הברית בשנת 2016. פריגוז'ין התלוצץ שקל לתפוס אותו כי הוא נמצא או בעבודה בדונבאס או בחזית אזור המלחמה. "תכניס את המפתח, סובב אותו, הנה אני", סיכם מי שמוגדר כאיש הכי קרוב לולדימיר פוטין.
איש העסקים עורר מחלוקת בתחילת השבוע, כאשר דאג למסור פטיש עקוב מדם בתיק כינור לפרלמנט האירופי. זו הייתה תגובתו לזעקה על סרטון שהופץ לאחרונה באינטרנט ובו נראה עריק מקבוצת וגנר מוצא להורג על ידי שכירי חרב אחרים. פעולה זו היא לכאורה גזר הדין שניתן לכל מי שעורק מהארגון הצבאי הפרטי. פריגוז'ין תיאר בקשיחות את הסרטון כמראה את מותו של "כלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה