בעולם

שובר שוויון: זו חבילת הסיוע החדשה שבדרך לאוקראינה

ארצות הברית תשלח לאוקראינה חבילת סיוע המוערכת בכ-400 מיליון דולר. הסיוע כולל אמל"ח רב במספר תחומים. גולת הכותרת - נשק נגד רחפנים
מערכת ice | 
זלנסקי, ביידן ופוטין (צילום pixabay, freepik, flickr/ Gage Skidmore ,pexels, ויקיפדיה)
ארצות הברית תעביר לאוקראינה 400 מיליון דולר כחלק מחבילת הסיוע הצבאי. לפי הדיווחים בתקשורת האמריקאית חבילת הסיוע החדשה תכלול 150 מקלעים כבדים עם כוונות תרמיות מיוחדות להשמדת מל"טים ורחפני תקיפה. חבילה זו היא מענה לתקיפות הרחפנים האיראנים החוזרות ונשנות על תשתיות אזרחיות בשבועות האחרונים. הסיוע מגיע בעיצומו של החודש התשיעי ללחימה. הודיע ​​הפנטגון ביום רביעי.
חבילת הסיוע הצבאית הנוכחית היא ה-26 שאושרה על ידי הנשיא ביידן מאז קיץ 2021. החבילה האחרונה, המוערכת אף היא ב-400 מיליון דולר, ניתנה לאוקראינים ב-10 בנובמבר.
הציוד יגיע ממלאי הנשק של משרד ההגנה ויכלול גם אמצעי לחימה נוספים עבור מערכות טילי קרקע-אוויר מתקדמות ומערך רקטי ארטילרי בניידות גבוהה, אמל"ח ארטילרי מונחה דיוק של 155 מ"מ, 10,000 מרגמות 120 מ"מ ויותר מ-20 מיליון יחידות של אמל"ח לנשק קל. בנוסף לכך החבילה תכלול מספר לא ידוע של טילים מהירים נגד קרינה; 150 Humvees; יותר מ-100 כלי רכב טקטיים קלים וחלקי חילוף עבור הוביצרים בקוטר 105 מ"מ כבר באוקראינה.
החורף באוקראינה ידוע כחורף קשה, אך השנה נראה שהוא הולך לשבור שיאים. לפי דיווחים הרוסים מתכננים להמשיך להפציץ בחודשים הקרובים מוקדי אנרגיה ותשתיות נוספים באוקראינה, כחלק מהניסיון להקשות על האוקראינים ולהגביר את הלחץ עליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה