בעולם

בן גביר נפגש עם המפכ"ל, השניים התחבקו ולחצו ידיים

לקראת כניסתו של בן גביר ללשכת השר לביטחון פנים היום הוא נפגש לראשונה עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי במהלך טקס לזכרו של לוחם הימ"מ. השניים התחבקו ולחצו ידיים
דוד זולדן | 
בן גביר קובי שבתאי (צילום ללא קרדיט)
מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי נפגש היום עם ח"כ איתמר בן גביר, השר המיועד לביטחון פנים. השניים נפגשו בטקס של ארגון 'איחוד הצלה' לזכרו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד שנהרג בג'נין לפני כמה חודשים.
שבתאי ובן גביר התחבקו ולחצו ידיים כאשר שבתאי שופע חיוכים ובן גביר מאופק יותר. לאחר מכן ישבו זה לצד זה. לחסרי המושג או למי שהספיק לשכוח רק נזכיר כי שבתאי האשים את בן גביר בפרוץ פרעות 'שומר חומות' לפני כשנה וחצי. בן גביר הקים לשכה פרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק והמפכ"ל זעם עד שפרץ מבצע 'שומר חומות' ובן גביר הואשם על ידו כמי שאחראי לפרוץ המהומות ברחבי הארץ. 
בגל הטרור שהגיע לאחר מכן בן גביר האשים את המפכ"ל באחריות למצב הביטחוני. שבוע לפני הבחירות הודיע בן גביר כי הוא דורש את תיק ביטחון הפנים וכשנודעו תוצאות האמת שהעניקו 14 מנדטים לרשימת הציונות הדתית, הפך החלום לבקשה שאין לסרב לה. בסביבתו של המפכ"ל חששו מהדחה ויזמו פגישת פיוס שלא התקיימה. היום נסגר מעגל ועוד מוקדם לומר האם השניים ישתפו פעולה יחד או שדרכיהם ייפרדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה