בעולם

רצח מזעזע: לא תאמינו מה עשתה לגופות במשך 4 שנים

וירג’יניה מק’קולו, שהודתה ברצח הוריה והחבאת גופותיהם במשך ארבע שנים, נחשבת לאחת הרוצחות המניפולטיביות ביותר שידעה בריטניה, לאחר ששיקרה לסובבים אותה במשך שנים רבות על מצבם של הוריה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום pexels)
וירג’יניה מק’קולו, בת 36, משכה את תשומת הלב הציבורית לאחר שהודתה ברצח הוריה, ג’ון ולויס, והחביאה את גופותיהם בביתם במשך ארבע שנים. המקרה שלה הפך לנושא חם בעקבות סיפוריהם של האחים מננדז, שנמצאים במרכז סדרת טלוויזיה דוקומנטרית.
הרצח התרחש ביוני 2019, כאשר מק’קולו הרעילה את אביה בתרופות מרשם ולאחר מכן תקפה את אמה, הכה אותה בפטיש ודקרה אותה. לאחר שהשיגה את מטרותיה, היא חיה עם הגופות, תוך שימוש בתירוצים מגוונים כדי להסביר את היעדרות הוריה מהציבור, דבר שהניע חברים וקרובי משפחה להאמין במניפולציות שלה.
במשך השנים, היא צברה חובות כספיים עצומים על שמם של הוריה, כולל הוצאות על הימורים, והציגה מצג שווא של מצוקה כלכלית כדי להמשיך בניצול כספם. עד שהרופא של ההורים התריע על חשדותיו, ועד ששוטרים הגיעו לביתו, מק’קולו הצליחה לשמור על הסוד המטריד שלה.
לאחר מעצרה, מק’קולו שיתפה פעולה עם החוקרים והסכימה לתאר כיצד פעלה, והציגה יחס קר ורגוע, עד שגילתה מעט רגש כאשר האזינה לתיעוד הרצח. השופט תיאר אותה כאדם מניפולטיבי עם יכולת פיתוי רבה, שמוכנה לעבור על גבולות מוסריים כדי להשיג את מטרותיה, מבלי לקחת בחשבון את כאב ההורים ואת הנזקים שגרמה לאחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה