ויראלי

נערה נעלמה במסתוריות לפני 20 שנה - כעת האמת המטלטלת נחשפה

אמנדה ליריאל אוברסטריט, נערה בת 16 מקולורדו נעלמה באופן מסתורי לחלוטין בשנת 2005. כעת, הפרשה נפתחה מחדש אחרי שדייר שעבר להתגורר בבית בקולורדו מצא  ראש אנושי ואמות ידיים מחוברות, שאחרי בדיקת DNA התגלה שהם שלה
מערכת ice |  1
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אמנדה ליריאל אוברסטריט, נערה בת 16 מקולורדו שבטקסס, ארצות הברית, נעלמה באופן מסתורי בשנת 2005, לפני כמעט 20 שנה, ומאז למשטרה אין שום קצה חוט על מה עלה בגורלה.
אלא שהיום (ראשון) פורסם בעיתון "הגרדיאן" כי הפרשה המסתורית נפתחה מחדש עם גילויים מטלטלים במיוחד על מצבה של אוברסטריט, שעל פי החשד נרצחה באכזריות. על פי הדיווח, דייר שעבר להתגורר בבית בו התגוררה אמנדה ליריאל אוברסטריט, פתח את המקפיא בדירה והזדעזעה לגלות שם ראש אנושי ואמות ידיים מחוברות.
הדייר הודיע על כך מיד למשטרה המקומית, שהגיעה למקום ואספה את הממצאים. אחרי בדיקות DNA שערכו במעבדה, אושר כי אכן מדובר בחלקי גופתה של אמנדה ליריאל אוברסטריט. כעת, 9 חודשים אחרי הגילוי, משרד השריף במחוז מסה, מסר כי הוא פתח בחקירה בחשד לרצח של בת ה-16.
הדייר שמצא את חלקי גופתה במקפיא, רכש את הבית מבראדלי דיוויד אימר, שהלך לעולמו בשנת 2021 אחרי שחלה בקורונה. קודם לכן, הבית היה שייך להוריה הביולוגיים של אמנדה ליריאל אוברסטריט. עד כה לא בוצעו מעצרים בתיק.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז הדייר גר כמה שנים בבית ולא פתח את המקפיא?
    אור 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משהו פישי בסיפור הזה 20 שנה גופה במקפיא, ואף אחד לא גילה? איפה המשטרה שחיפשה את הנערה אחרי היעלמה? לא חקרו את ההורים? איפה ההורים? שניהם שותפים?
    סגור