בעולם

אשתו של הפוליטיקאי המפורסם נפטרה: סירבה לשחרור הפלסטיני שרצח את בעלה

אתל קנדי, אלמנתו המפורסמת של רוברט (בובי) קנדי, מתה בגיל 96 מסיבוכים הקשורים לשבץ מוחי שעברה בשבוע שעבר. קנדי, שהתמודדה עם אינספור טרגדיות במשפחתה, התנגדה לשחרור הפלסטיני הירושלמי שרצח את בעלה, המועמד הבטוח לנשיאות ארה"ב

מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אתל קנדי, אלמנתו המפורסמת של רוברט (בובי) קנדי, מתה אמש בגיל 96.
קנדי הייתה בהיריון כאשר ירו למוות בבעלה בובי קנדי בעיצומו של מסע הבחירות שלו לנשיאות בשנת 1968. בובי הוא אחיו של הנשיא ג'ון פ. קנדי שגם הוא נרצח ע"י מתנקש חמש שנים קודם לכן. מותה של קנדי, הפעם בשיבה טובה, מצטרף לשורה של טרגדיות שליוו את המשפחה המפורסמת בארה"ב.
הוריה - ג'ורג' ואן סקאל - מתו בהתרסקות מטוס ב-1955. היא איבדה את אחיינה האהוב ג'ון קנדי ​​ג'וניור בתאונת מטוס ב-1999, שבה נהרגו גם אשתוקרולין בסט , ואחותה, לורן. כלתה (מרי ריצ'רדסון קנדי​​( אשתו של בנה רוברט פ. קנדי ​​ג'וניור, התאבדה בתלייה ב-2012.
קנדי הייתה אם ל-11 ילדים, שניים מהם נפטרו לפניה. בנה דיוויד קנדי ​​מת ממנת יתר של סמים ב-1984 בפאלם ביץ', פלורידה. בן נוסף מייקל קנדי ​​מת ב-1997, כשגלש לתוך עץ בזמן ששיחק כדורגל מגע באספן.
בנוסף, ב-2019, היא איבדה את נכדתה סאויר קנדי ​​עקב מנת יתר של סמים בשוגג. ובאביב 2020, נכדתה מייב קנדי ​​טאונסנד מק'קין והנכד גדעון מק'קין נמצאו מתים לאחר שנעלמו במהלך שייט בקאנו ימים קודם לכן.
כזכור, רוברט קנדי היה תומך נלהב של ישראל בתקופה בה נאבקה בחרם הצרפתי שהטיל עליה דה-גול. רוצחו סירחאן היה פליט פלסטיני שמשפחתו נמלטה מירושלים. קנדי התנגדה לפני שלוש שנים לבקשה לשחרור של סירחאן בשארה סירחאן האיש שהתנקש בבעלה והפך לאסיר הוותיק בארה"ב. סירחאן עדיין מרצה את עונשו בכלא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משפחת קנדי והרוצח
    יונית 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צדקה אתל קנדי שלא הסכימה לשחרר את רוצח בעלה מן הכלא. אין לשחח רוצחים ובעיקר לא רוצחים מוסלמים פלסטינים כי אין להם כל כוונה להפסיק לרצוח בשם ולשם השגת מטרתם שהיא השמדת ישראל והשתלטות על מדינת ישראל!!! תהי נשמתה עדן.
    סגור
  • 1.
    קנדי
    א"פ 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה משפחה מוכת גורל מסכנה
    סגור