תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: הזמרת האגדית נפטרה בגיל 91

12 שנים לאחר בתה וויטני יוסטון, הלכה אמש לעולמה הזמרת סיסי יוסטון, שזכתה בעצמה בשני פרסי גראמי והופיעה לצד כוכבי על כמו אלביס פרסלי וארת'ה פרנקלין
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סיסי יוסטון, אמה של וויטני יוסטון המנוחה ומי שזכתה פעמיים בפרס גראמי, והופיעה לצד מוזיקאים כוכבי על כמו אלביס פרסלי וארת'ה פרנקלין, הלכה לעולמה אמש והיא בת 91.
יוסטון נפטרה בבוקר יום שני בניו ג'רזי כשהיא מטופלת בהוספיס למחלת אלצהיימר, כך סיפרה כלתה פט יוסטון. לפי cbs, זמרת הגוספל המוערכת הייתה מוקפת במשפחתה. היא החלה את דרכה המוזיקלית במקהלת כנסייה מגיל צעיר, והיתה חלק מהרכב גוספל משפחתי לפני שפרצה דרך במוזיקה הפופולרית בשנות ה-60' כחברה בלהקת המפורסמת The Sweet Inspirations עם דוריס טרוי ואחייניתה די די וורוויק, ששרה קולות רקע למגוון זמרי נשמה.
 
ההופעה האחרונה של יוסטון עם ה-Sweet Inspirations הגיעה לאחר שההרכב עלה לבמה עם אלביס פרסלי בהופעה בלאס וגאס בשנת 1969. באותה תקופה, ההרכב הופיע גם עם ארת'ה פרנקלין. לאחר הצלחת ההרכב וארבעה אלבומים יחדיו, יוסטון עזבה את The Sweet Inspirations כדי להמשיך בקריירת סולו שבה היא פרחה.
יוסטון הפכה לזמרת סשן מבוקשת והקליטה יותר מ-600 שירים במספר ז'אנרים לאורך הקריירה שלה. יוסטון הקליטה מספר תקליטים, ביניהם "Presenting Cissy Houston", עידן הדיסקו "Think It Over" ואלבומי הגוספל זוכי הגראמי "Face to Face" ו-"He Leadeth Me".
בתה של סיסי, וויטני יוסטון, היתה אחת הזמרות המצליחות בכל הזמנים שמכרה מעל 200 מיליון עותקים ברחבי העולם. והיתה בין האמנים השחורים שפרצו את הדרך למוזיקה השחורה. וויטני יוסטון זכתה ב-21 פרסי המוזיקה האמריקאית ובשישה פרסי גראמי. בשנת 2012 טבעה למוות באמבט שבחדרה במלון בבוורלי הילס, לאחר שנטלה סמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה