בעולם

הפוסט שהוביל לאסון: איך תמונה תמימה הסתיימה ברצח אכזרי?

שתי אחיות מברזיל נרצחו באכזריות לאחר עינויים קשים שעברו על ידי כנופיה שחשדה שהן משתייכות לכנופיה יריבה - לאחר העינויים הקשים התברר שהזיהוי היה שגוי
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שתי אחיות מברזיל, ראייני אלווס בת ה-25 ורית’אל אלווס בת ה-28, נחטפו ונרצחו באכזריות על ידי חברי כנופיה, בעקבות פרסום תמונה ברשתות החברתיות. בתמונה, אחת מהאחיות ביצעה מחווה תמימה של “קרני השטן” (מאנו קורנוטה), שנחשבת לסמל פופולרי בעולם, אך באזור המזוהה עם האלימות בברזיל היא נחשבת לסימן המייצג כנופיה יריבה.
האירוע התרחש לאחר שהאחיות יצאו מפסטיבל בשעות הבוקר המוקדמות בפורטו אספרדיאו. חברי כנופיית “קומנדו ורמלו” הבחינו בהן, חטפו אותן יחד עם אחיהן ואדם נוסף, ולקחו אותם למקום מסתור של הכנופיה. על פי דיווחים, הקורבנות עברו עינויים קשים במשך כשלוש שעות, בהנחיית חבר כנופיה שנמצא בכלא וצפה במתרחש בשיחת וידאו.
במהלך העינויים, הנשים סבלו מאלימות קשה שכללה תלישת שיער, חיתוך אצבעות ותקיפות פיזיות נוספות. בסופו של דבר, האחיות נדקרו למוות. אחיהן, שנפצע קשות לאחר שחתכו את אוזנו ואצבעותיו, שרד את העינויים והועבר לבית החולים.
המשטרה פתחה בחקירה ומאמינה שהמניע לרצח הוא אותה תמונה תמימה שפורסמה ברשת. התמונה עוררה את זעמה של הכנופיה המקומית, שחשבה שהאחיות משתייכות לכנופיה יריבה – מה שהתברר כפרשנות שגויה וטראגית. "התיאוריה הראשונית שלנו היא שהמניע הוא התמונה הזאת. הם תפסו את הקורבנות במסיבה על שפת הנהר, חיפשו בטלפונים של הבנות ממש שם באירוע ואז לקחו אותן לבית. תוך כדי עינויים, הם התקשרו למשפחותיהם ודרשו תמורתן סכום של 100,000 ריאל ברזילאי (כ-68,670 שקלים)". המקרה מדגיש את הסכנות האפשריות בשיתוף תכנים ברשתות חברתיות באזורים בהם אלימות וכנופיות שולטים בחיי היום-יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה