בעולם

130 מיליארד דולר בשנה: כך צמחה תעשיית חתונות היוקרה במדינה הזאת

ריהאנה, קייטי פרי ושפים מוכרים מרחבי העולם מוטסים במיוחד ליעדים אקזוטיים על מנת להשתתף באירועים המפוארים של עשירי המדינה. רשימת המוזמנים מרשימה בהתאם וכוללת כוכבי בוליווד ומנכ"לים בינלאומיים. איך הגיע השוק למצבו הנוכחי וכמה מוציאה המשפחה הממוצעת? 
מערכת ice | 
טאג' מהאל, אגרה, הודו (צילום freepik)
עם ריהאנה על הבמה, שורות מוזמנים שכולתת את עשירי העולם ופילים - רמת הפאר של החתונות בהודו שוברת שיאים. דיווח חדש של ה-CNN חושף כי מדובר בתעשייה של לא פחות מ-130 מיליארד דולר. בהודו, החתונות נחשבות לסמל סטטוס חשוב ומהוות אירוע חשוב בו ניתן להציג את העושר של המשפחה. 
באופן מסורתי, חגיגות החתונה ההודיות נמשכות מספר ימים. בממוצע לכל אירוע שכזה מוזמנים יותר מ-300 אורחים, מה שמייקר את האירוע עוד יותר, במיוחד כאשר מדובר בחתונה במיקום אקזוטי במיוחד. משפחות רבות בוחרות אף להזמין לאירוע שחקנים מפורסמים מתעשיית הקולנוע של הודו, זמרים בינלאומיים ועוד. 
למרות זאת, אין ספק כי בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי באופי האירועים. התעשייה צמחה משווי של 70 מיליארד דולר לשוויה המוערך הנוכחי. מומחים משארים כי החתונה של בנו של איש העסקים אמבאני הייתה קו פרשת המים. לא רק ברשימת המוזמנים המכובדת, אלא גם בהופעות מפי זמרי פופ ידועים שהוטסו במיוחד, קרוז יוקרה בן ארבע ימים לאורחים מסביב לאיטליה וארוחות שף יוקרתיות. עכשיו, חתונת פאר הודית ממוצעת עשויה לעלות בין 200,000 ל-400,000 דולר, אבל סכום זה לא כולל את הלבוש ואת התכשיטים לזוג המאושר ומשפחתם. 
מומחים מעריכים כי בעוד הודו צפויה להפוך להיות הכלכלה הגדולה בעולם עד שנת 2027 גם שוק חתונות היוקרה צפוי להתפתח בהתאם. ההשפעה של חתונות אלו על שווקים מקומיים מחוץ להודו היא קריטית. סביב חתונת משפחת אמבני, שערכו קרוז יוקרתי עבור אורחיהם שעגן באיטליה, יש המעריכים כי הכלכלה המקומית הכניסה סכום של כ-3 מיליון יורו תוך שלושה ימים בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה