בעולם

"עובדים לא מאושרים עולים לכלכלה העולמית כ-9 טריליון דולר"

חברת גאלופ ערכה את הסקר השנתי שלה בו נשאלו מעל 128 אלף עובדים איך הם מרגישים במקום העבודה שלהם, ועל רגשות שליליים בעבודה
מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
רגשות יומיומיים שליליים של עובדים וחוסר רווחה יכולים בסופו של דבר לפגוע במעורבות העובדים - ובכלכלה, על פי דו"ח חדש שפורסם השבוע - גאלופ, ב- "State of the Global Workplace" שלה, מעריכה שמעורבות נמוכה של עובדים עולה לכלכלה העולמית 8.9 טריליון דולר, או 9% מהתמ"ג העולמי.
הדו"ח כולל ממצאים מהסקר העולמי שסקר 128,278 עובדים ביותר מ-140 מדינות בשנה שעברה. סקר זה מצא שכ-20% מהעובדים ברחבי העולם דיווחו שהם מרגישים בודדים, כועסים או עצובים על בסיס יומי. ו-41% בממוצע אומרים שהם מרגישים לחץ. אלו שמרגישים בודדים היו עובדים צעירים יותר (22%), עובדים שעבדו מרחוק במשרה מלאה (25%) ואלו שהרגישו הכי מנותקים בעבודה (31%).
למרות שעבודה היא לא תמיד הגורם לרגשות היומיומיים השליליים של אדם, מעסיקים עדיין צריכים להיות מודאגים. הסיבה לכך היא שעבודה יכולה לשפר או להחמיר את רווחתם של העובדים בדרך כלל.
תוצאות המעורבות והרווחה השתנו בכל אחד מ-10 האזורים שנכללו בסקר של גאלופ. הדו"ח ציין כי ארצות הברית וקנדה, למשל, הראו את האחוז הגבוה ביותר של עובדים מעורבים (33%) מבין כל האזורים שנחקרו; והאחוז השלישי בגובהו של עובדים משגשגים (53%), מאחורי אוסטרליה וניו זילנד (60%) ואמריקה הלטינית והקריביים (54%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה