בעולם

"מהנהר עד לים"? מדינה נוספת באירופה תוציא את המשפט הזה מחוץ לחוק

משרד המשפטים הגרמני פרסם כי המשפט "From the River to the Sea", שמוזכר רבות בהפגנות פרו פלסטיניות ברחבי העולם, יחשב כסיסמתו הרשמית של ארגון הטרור חמאס שהוצא מחוץ לחוק. עתה הולנד מצטרפת לרשימה - הודות להצבעה שעברה ברוב דחוק ביותר בבית התחתון של הפרלמנט
מערכת ice |  1
אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ NBC News)
לאחר שמשרד המשפטים הגרמני פרסם כי המשפט "From the River to the Sea", שמוזכר רבות בהפגנות פרו פלסטיניות ברחבי העולם, יחשב כסיסמתו הרשמית של ארגון הטרור חמאס שהוצא מחוץ לחוק, הולנד הצטרפה אמש (שלישי) למהלך והחליטה לנקוט צעדים דומים.
ההצעה עברה ברוב דחוק, הודות להצבעה אחת ברוב של 74 מול 73 בבית התחתון של הפרלמנט ההולנדי, המונה 150 מושבים. יוזמת ההצעה בפרלמנט היא מייקל בון, המכהנת מטעם סיעת "המפלגה למען החירות" של חרט וילדרס, שהייתה הגדולה ביותר בבחירות 2023 ולאחרונה הודיעה כי הקימה קואליציה שלטת בראשותה.
 
המשפט השנוי במחלוקת "טומן בחובו קריאה לאלימות נגד כל היהודים ברחבי העולם", ציינה ההצעה. כאמור, בגרמניה כבר לפני מספר חודשים, עלתה בבונדסטאג בגרמניה טיוטה של הצעת חוק נגד מקרי אנטישמיות, לפיה הרשעה באנטישמיות תוביל להפסקת השהות והתאזרחות של מהגרים שיואשמו.
על פי הצעת החוק, עבירות אנטישמיות עלולות להוביל לגירוש, שלילה או אובדן הגנה לפי חוק המקלט. כמו כן, קבלת אזרחות גרמנית עשויה להיות מותנית בהתחייבות לזכות הקיום של ישראל. אנשים בעלי אזרחות כפולה עלולים לאבד את האזרחות הגרמנית אם יורשעו בפשעים אנטישמיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה צריך!!!!
    אנצי! 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אירופה חבה חוב מוסרי ליהודים דורות קדימה ועוד לפני השואה שרדפו את היהודים בגלל מוצאם!!!! במקום בו שורפים ספרים,בבוא היום ישרפו שם אנשים-היינריך היינה משורר וסופר יהודי גרמני בנבואה 100 שנים לפני עליית הנאצים לשלטון!!!!!
    סגור