בעולם

המיצג המרגש בשמי ניו-יורק: "החזירו אותם הביתה" מעל פסל החירות

500 רחפנים האירו את שמי ניו יורק למען השבת החטופים. באירוע השתתפו גם נציגי מטה משפחות החטופים, ידוענים שונים וסטלה ינאי ששוחררה משבי החמאס. בטקס אמרה: "קחו אחריות בהחזרת כלל החטופים! אני יודעת שכולנו נוכל לעשות זאת ביחד"
מערכת ice | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בצל הדיווחים על עסקה אפשרית לשחרור החטופים התקיים אתמול בלילה (שלישי) מייצג למען החזרת החטופים בניו-יורק. במהלך המיצג האירו 500 רחפנים את שמי ניו-יורק מעל פסל החירות על מנת ליצור תמונות ומשפטים הקוראים להחזרת החטופים. באירוע השתתפו גם בני משפחות החטופים, ידוענים שונים ומורן סטלה ינאי, ששוחררה מהשבי
המייצג נמשך במשך כמה דקות ובמהלכו הציגו הרחפנים תמונות כמו לב שבור וסרט צהוב המסמן את התנועה למען שחרור החטופים, כך דווח היום (רביעי) ב-ynet. במיצג הוצגו גם סצנות קצרות באמצעות הרחפנים ורמקולים שניגנו מוזיקה ומשפטים קצרים. כך למשל הוצג סרטון בוא נראית ילדה באנימציה שהוריה וכלבה נעלמים והיא נותרת לבדה. 
צפו בתיעוד המרגש: 
באירוע השתתף מייקל רפפורט, הידוע בתמיכתו בישראל שביקר בארץ ואף השתתף בעבר בארץ נהדרת. רפפורט נאם באירוע ואמר "הכי חשוב להחזיר את בני הערובה הביתה עכשיו!" באירוע השתתפה גם השחקנית דברה מסינג, כוכבת וויל וגרייס, שפעילה גם בנושא שחרור החטופים. 
 
האירוע נערך ביוזמת מטה משפחות החטופים, הוועד היהודי אמריקני, ועדת ניו-ג'רזי-ישראל, המגבית היהודית המאוחדת וארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית. סטלה ינאי נאמה באירוע ואמרה "בשבי פגשתי כמה מהחטופים שעדיין מוחזקים שם, הבטחתי להם שאעשה כל שביכולתי כדי להחזיר אותם, הבטחתי! אבל במקום זה אני ממשיכה לקבל חדשות מחרידות כמו היום, על החברים שלי שנותרו מאחור ועל חלקם שנרצחו שם". סטלה ינאי גם קראה לפעולה ואמרה "קחו אחריות בהחזרת כלל החטופים! אני יודעת שכולנו נוכל לעשות זאת ביחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה