טלוויזיה

ארץ נהדרת בחיזוק מפתיע: הכוכב מהוליווד ישתתף במערכון מיוחד

אחרי המערכון על הווגוורטס שלועג לסטודנטים בארה"ב, הכוכב ההוליוודי ישתתף במערכון נוסף באנגלית שישודר הערב בתוכנית וידון בטקס האוסקר
מערכת ice |  1
מייקל רפפורט בארץ נהדרת (צילום קשת 12)
השחקן והקומיקאי היהודי-אמריקאי מייקל רפפורט חוזר לארץ נהדרת להופעה נוספת מיוחדת. הכוכב ההוליוודי ישתתף במערכון נוסף באנגלית שישודר הערב [רביעי] בתוכנית וידון בטקס האוסקר. אגב, גם יזהר כהן יגיע למערכון שבו הוא עצמו מופיע עם חיקוי שלו.
רפפורט, שכזכור הביע תמיכה בלתי מסויגת בישראל מאז תחילת המלחמה, ביקר אף בפעם הקודמת פצועים בבית החולים שיבא. השחקן מאז תחילת המלחמה משתף תכנים הסברתיים פרו ישראליים עבור מיליוני העוקבים שלו באינסטגרם, והוא אף חשף את תחושותיו לאחר שצפה בסרט הזוועות שהכין דובר צה"ל.
"מזעזע לגמרי," כתב השחקן על הסרט באורך 47 הדקות. "הביטוי 'אלוהים הוא גדול' נאמר מעל ל-100 פעמים. התרברבות, יריעות כבוד ושיחת טלפון גאה להורים על כך שמחבל הרג עשרה יהודים". רפפורט הסביר כי הוא לא שמע את המחבלים כלל מדברים על הרצון להחזיר את האדמה שלהם או על ה"כיבוש", מה שמפריח לגמרי את הטענות בנושא להצדקה של מעשי הטבח שנעשו כאילו הם באו בתגובה למצב הפוליטי בין הישראלים לפלסטיניים.
בנוסף, השחקן מציין את השמחה שהייתה שרויה במחבלים וגם בתושבי עזה "התמימים" כשהם ראו גופות של ישראלים, או כשהם חטפו את בני הערובה. "שוב, המילים אדמה או כיבוש כלל לא נאמרו". כזכור, לפני זמן לא רב מזכ"ל האו"ם טען כי המעשים של החמאס "לא התרחשו בוואקום", ובכך הצדיק את מעשי הטרור עקב הכיבוש לכאורה של ישראל.
רפפורט פועל רבות עבור ישראל, כאשר אחד השיאים היה כשהשתתף במערכון באנגלית של ארץ נהדרת, מערכון שכמובן מכוון עבור הקהילה הבינלאומית לאחר שמערכונים קודמים זכו להצלחה ומיליוני צפיות בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעויות כתיב
    יעל 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידו מי הכתב שלכם? מה זה יריעות כבוד? ומי זה שמפריח שם בלונים? די בזיון
    סגור