בעולם

מצמרר: עצמות התגלו מתחת לבית של בכיר נאצי

בטיימינג מצמרר, ארכיאולוגים גילו חמישה שלדים מתחת לביתו של הרמן גרינג, בכיר נאצי ומקורב להיטלר. השלדים התגלו ללא ידיים ורגליים והם זוהו כשלדים של שלושה מבוגרים, ילד ונער
מערכת ice | 
מחנה אושוויץ בגרמניה (צילום ויקיפדיה)
מספר ימים לפני יום השואה שיצוין בישראל, צוות ארכיאולוגי גילה חמישה שלדים חסרי ידיים ורגליים שקבורים תחת רצפת עץ בביתו של הבכיר הנאצי, הרמן גרינג. הנאצי המדובר השתתף במספר רב של זוועות וכיהן בתפקידים בכירים כמו מפקד חיל האוויר הגרמני ושר הכלכלה.
 
ביתו של גרינג ממוקם במתחם "וולפסשאנצה", שממוקם בעיירה קטנה בפולין ששימשה את היטלר ופמיילתו כמטה הצבאי במדינה הכבושה. השלדים שאותרו משויכים לשלושה אנשים מבוגרים, תינוק ונער והם נמצאו לאחר שאותרה גולגולת אדם בעומק של כ-10 ס"מ מתחת לאדמה. הארכיאולוגים מסבירים כי קיימת אפשרות שעצמות הגפיים התפרקו עם הזמן אך יותר סביר שהגפיים נכרתו.
גרינג הצטרף למפלגה הנאצית בשנת 1922 והפך במהרה לאחד האנשים הקרובים לאדולף היטלר. בשלב מסוים הוא כיהן כנשיא הפרלמנט הגרמני ונעצר בסוף מלחמת העולם השנייה על ידי כוחות הברית. גרינג הועמד לדין בגין פשעי מלחמה חמורים ופשעים נגד האנושות והוא נידון למוות. בסופו של דבר הוא הספיק להתאבד בתא בו שהה רגעים בודדים לפני שבאו לקחת אותו להוצאה להורג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה