בעולם

בגלל ה"ג'נוסייד": מדינה נוספת ניתקה את הקשר עם ישראל

נשיא קולומביה, גוסטבו פטרו, הודיע כי מדינתו תנתק את הקשרים הדיפלומטיים עם ישראל בטענה שהיא מבצעת "ג'נוסייד" בתושבי רצועת עזה הפלסטיניים. בתגובה, שר החוץ ישראל כ"ץ מסר: "ההיסטוריה תזכור כי החליט להתייצב לצד המפלצות השפלות ביותר שידעה האנושות ששרפו תינוקות, רצחו ילדים  וחטפו אזרחים חפים מפשע"
מערכת ice | 
ישראל כ"ץ (צילום פייסבוק/ ישראל כץ)
נשיא קולומביה, גוסטבו פטרו, הודיע אתמול (רביעי) כי מדינתו תנתק את היחסים הדיפלומטיים עם מדינת ישראל בשל אירועי מלחמת חרבות ברזל. בנאומו הוא תקף באופן נחרץ את ישראל, וטען כי זו מבצעת "ג'נוסייד'" בתושבים הפלסטיניים ברצועת עזה. מדובר במדינה השנייה באמריקה הלטינית שבחרה לנקוט בצעד שכזה מאז פרוץ המלחמה, כאשר הראשונה הייתה בוליביה.
בתגובה, שר החוץ ישראל כ"ץ מסר: "אנטישמי ומלא שנאה - החליט להתייצב לצד המפלצות השפלות ביותר שידעה האנושות. ‏נשיא קולומביה הבטיח לתת פרס למרצחי ואנסי חמאס - והיום קיים. ההיסטוריה תזכור כי החליט להתייצב לצד המפלצות השפלות ביותר שידעה האנושות ששרפו תינוקות, רצחו ילדים, אנסו נשים וחטפו אזרחים חפים מפשע. היחסים בין המדינות תמיד היו חמים - ואף נשיא אנטישמי ומלא שנאה לא יצליח לשנות את זה".
 
הנשיא פטרו נוהג לפרסם ציוצים רבים בחשבון ה-X  שלו (טוויטר לשעבר) כנגד ישראל, והשמיע הערות רבות אנטישמיות הגובלות בהכחשת שואה. כעת, השאלה האם מדינות נוספות ילכו בדרכו, שכן כמה מדינות באזור כבר הודיעו על החזרת שגריריהן מישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה