בעולם

"אתה תומך ברצח עם": הסטנדאפיסט ג'רי סיינפלד מותקף ברחובות ניו יורק

הקומיקאי היהודי המצליח, ג'רי סיינפלד אשר הביע תמיכה בישראל במהלך מלחמת חרבות ברזל, מצא את עצמו מותקף ברחוב, כאשר תומכי פלסטין צעקו לעברו: "אתה תומך ברצח עם"
מערכת ice | 
ג'רי סיינפלד (צילום יוטיוב/ Conan O'Brien)
ג'רי סיינפלד חייך ונפנף לשלום למפגינים הפרו פלסטינים שהאשימו אותו אמש (ראשון), בתמיכה ברצח עם, כשיצא מהאירוע "באפר איסט סייד". סיינפלד התעלם באלגנטיות כשנכנס לרכבו, תוך צעקות חזקות וקללות לעבריו מהמפגינים שנכחו מחוץ לאירוע. 
הקומיקאי המוכר לנו מהסדרה "סיינפלד", נכח באירוע שבו הופיעו בעלי טורים לשעבר מה"ניו יורק טיימס", ומייסדת העיתונות החופשית, בארי וויס. באותו אירוע וויס נשאה את הנאום השנתי שלה על מדינת יהדות העולם. כזכור, וויס וסיינפלד, תומכים נלהבים בישראל מאז תחילת המלחמה. מה שהפעיל את המחאה האנטי ישראלית לחכות ספציפית להם מחוץ למתחם. בנוסף, המפגינים ניסו לחבר את וויס, למותו של הפרופסור והמשורר הפלסטיני רפאת אלאיר, שנהרג בעזה בדצמבר, בתקיפה אווירית ישראלית. 
 
"חינם חינם פלסטין", וצרחות כמו "אתה תומך ברצח עם, אתם תומכים ברצח עם" נזעקו לעבר סיינפלד, גם אחרי שהוא כבר נסע עם רכבו ונמלט מהמקום כשהוא מלווה בשומרים. בנוסף, שני מפגינים נעצרו באותו לילה, כך דווח על פי המשטרה האזורית. 
כזכור, הפגנות נגד ישראל הטרידו את התפוח הגדול מאז שמחבלי חמאס הרגו 1,200 ישראלים וחטפו עוד מאות ב-7 באוקטובר, מה שהוביל את מדינת ישראל לפתוח מערכה צבאית גדולה בעזה. סיינפלד, שיצר את הסיטקום הוותיק עם לארי דיוויד, הוא לא השחקן הראשון ברשימת הכוכבים של הוליווד שספג איומים וקללות ממפגינים. גם השחקן אלק בולדווין התעמת עם מפגינים אנטי-ישראלים שנה שעברה, בזמן שהלך ברחוב במנהטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה