בעולם

סניפי מקדונלד'ס נסגרו במפתיע למשך שעות: זו הסיבה המביכה

תקלה עולמית במערכת המחשוב גרמה להשבתה של שורת סמסעדות מקדונלד'ס ברחבי העולם, מאוסטרליה ועד בריטניה. החברה נאלצה להתנצל ונימקה זאת ב"כשל מערכתי"
מערכת ice | 
מקדונלד'ס בגל פיטורים (צילום Magma Images, shutterstock)
רשת מקדונלד'ס התנצלה אתמול (שישי) על תקלה טכנית עולמית שהשביתה כמה ממסעדותיה במשך שעות. החברה אמרה שההשבתה נגרמה על ידי ספק טכנולוגיה של צד שלישי ולא הייתה בעיה של אבטחת סייבר.
התקלה ארכה כ-12 שעות לדברי הנהלת החברה בשיקגו. כלי תקשורת דיווחו כי לקוחות מאוסטרליה ועד בריטניה התלוננו על בעיות בהזמנה. בישראל לא דווח על בעיות כלשהן.

"האמינות והיציבות של הטכנולוגיה שלנו הן בראש סדר העדיפויות, ואני יודע כמה זה יכול להיות מתסכל לצוותים שלנו וללקוחות כשיש השבתה", אמר בריאן רייס, סמנכ"ל המידע העולמי של החברה, בהצהרה. "מה שקרה היום היה חריג מהנורמה, ואנחנו עובדים בדחיפות מוחלטת כדי לפתור את זה. אנו מתנצלים בכנות על אי הנוחות שהדבר גרם", נכתב בהודעה. באתר בשוודיה הוסבר כי "כל מסעדות מקדונלד'ס מחוברות לרשת עולמית וזה שגרם לתקלה".
החברה אמרה שההפסקה גם לא קשורה למעבר שלה ל-Google Cloud כספקית טכנולוגיה. בדצמבר הודיעה מקדונלד'ס על שותפות רב שנתית עם גוגל שתעביר את מחשבי המסעדות מהשרתים לענן. השותפות נועדה להאיץ משימות ולעזור למנהלים לייעל את כוח האדם.
מוקדם יותר ביום שישי, מקדונלד'ס ביפן פרסמה ב-X, לשעבר טוויטר, כי "הפעילות מושבתת באופן זמני ברבות מהחנויות שלנו ברחבי הארץ", וכינתה זאת "כשל מערכת". בהונג קונג, הרשת פרסמה בפייסבוק כי "כשל במערכת המחשב" שיבש הזמנות באינטרנט ובאמצעות מזנונים בשירות עצמי. דיווחים נרשמו גם על בעיות באפליקציית מקדונלד'ס במשך מספר שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה