בעולם

אבל כבד בנאס"א: האסטרונאוט האהוב הלך לעולמו

ריצ'רד הריסון טרולי, מהראשונים שהטיסו את מעבורות החלל והובילו את שיקום הסוכנות אחרי אסון הצ'לנג'ר, הלך לעולמו. "ריצ'רד הרים גבוה את השאיפה לחקור את הלא-נודע ולהגשים חלומות", ספד לו ראש נאס"א ביל נלסון

מערכת ice | 
נאס"א (צילום shutterstock)
האסטרונאוט ריצ'רד טרולי, הלך השבוע לעולמו (86). טרולי נולד במיסיסיפי ב-1937. לאחר סיום התיכון למד הנדסת אווירונאוטיקה במכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה והפך להיות לאחד משמונת הטייסים הראשונים שנבחרו להכשרת האסטרונאוטים של חיל האוויר.
לאחר סיומה המוצלח של המשימה פרש טרולי מאנס"א, לטובת מינוי למפקד הראשון של פיקוד החלל של הצי האמריקאי. הפיקוד החל לפעול ב-1985, והיה אחראי על שימוש בלוויינים לצרכי התקשורת ואיסוף המודיעין של זרוע הים של ארצות הברית.
טרולי היה נשוי לקולין הנר ויש להם שני בנים ובת. מאז טיסתו הראשונה לחלל כסבא צעיר, הגיע מספר הנכדים לחמישה, ויש להם (עד כה) גם ארבעה נינים. הוא הלך לעולמו בגיל 86 בביתו בקולורדו.
"ריצ'רד קורץ מהחומר של האנשים שהבינו כי אנו עושים דברים גדולים לא בגלל שהם קלים אלא בגלל שהם קשים. הוא היה חבר אישי ומנטור לרבים מאיתנו. אני מזמין את כל מי שהמסע של האנושות לגבהים חדשים יקר ללבו, להצטרף אלי בפרידה ממשרת הציבור הגדול הזה", ספד לו ראש נאס"א ביל נלסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה