רכילות עסקית

ניקול ראידמן מתפוצצת: "לשלול ממנה את האזרחות ומיד. בושה"

לאחר העונשים שחטפו הח"כיות הערביות שהתבטאו בצורה מעוררת כעס, אשת העסקים טענה: ""אני חושבת שממשלת ישראל חייבת להעביר חוק מיידי לשלילת אזרחות לכל מי שתומך בטרור ויוצא נגד מדינת ישראל. בטח ובטח תומכת טרור שיושבת בכנסת ישראל ומקבלת ״עונש״ של ביטול סחר לשבועיים! פשוט בושה!"
מערכת ice |  2
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
אחרי שאתמול (רביעי) התפרסם כי ועדת האתיקה של הכנסת החליטה לנקוט בעונשים חמורים על שתי חברות כנסת ערביות, כאשר הרחיק לחודש את חברות הכנסת אימאן חטיב יאסין מרע"ם ואת עידא תומא סולימאן מהרשימה המשותפת מהדיונים במליאה וכן שלל שבועיים משכרן לאחר שהראשונה הכחישה חלק מהטבח של חמאס, וחברתה האשימה את צה"ל בתקיפת בית החולים שיפא בפצצות זרחן, אירוע שכמובן לא קרה.
ראידמן כתבה על כך באינסטגרם: "תגידו לי, אתם רציניים? היא לא רק לא ראויה להיות חברת כנסת. חייבים לשלול ממנה את האזרחות ומיד. בושה", והוסיפה: "בושה למדינה, בושה לממשלה". 
 
כמו כן, היא הגיבה: "אני חושבת שממשלת ישראל חייבת להעביר חוק מיידי לשלילת אזרחות לכל מי שתומך בטרור ויוצא נגד מדינת ישראל. בטח ובטח תומכת טרור שיושבת בכנסת ישראל ומקבלת ״עונש״ של ביטול סחר לשבועיים! פשוט בושה!".
גם אופירה אסייג כתבה בסטורי זועם שהעלתה לאינסטגרם שלה עם ציטוט של הכתבה על הח"כית רע"מ והרשימה המשותפת": "עונש בושה!!! היא צריכה להיות מורחקת לכל החיים ממדינת ישראל"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמו שאופירה אומרת מה ששלה שלה (ל"ת)
    "גם שעון מקולקל..." 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודקת 100 אחוז
    יגאל 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלנ חשבתי סתומה ...לוקח בחזרה הגיבה נכון ובצדק
    סגור