רכילות עסקית

ישראל קטורזה הופיע במכון ויצמן: זה האירוע המיוחד בו לקח חלק

לקראת השנה החדשה: חברת Sodexo on site  קיימה את הכנס השנתי ל-300 מנהלי התפעול ומטה החברה. סמנכ"לית משאבי אנוש וקיימות בחברת Sodexo on site, רינת לחנה ציינה: "זה מרגש שאנחנו מצליחים לכנס את כולכם מכל רחבי הארץ גם השנה"

מערכת ice | 
כנס Sodexo on site (צילום תם כתום)
חברת Sodexo on site קיימה השבוע את הכנס השנתי המיוחד לכ-300 מנהלי תפעול ומטה החברה. הכנס נערך במכון ויצמן, בנוכחות מנכ"ל Sodexo – אודי בן שימול, סמנכ"לית משאבי אנוש וקיימות– רינת לחנה וההנהלה הבכירה של החברה.
הערב החגיגי נפתח בקבלת פנים, סיכום שנתי, הצגת אסטרטגיית החברה לשנה הבאה, והענקת תעודות למצטייני החברה. לאחר מכן, זכו המשתתפים למופע סטאנדאפ מיוחד של ישראל קטורזה וארוחת ערב משובחת במיוחד.
מנכ"ל Sodexo, אודי בן שימול ציין: "כידוע השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת מאוד מבחינה כלכלית בעולם בכלל ובישראל בפרט. אני גאה בכם, מנהלי ועובדי החברה, שגם בתקופה מורכבת הצלחנו ביחד להוביל את החברה לעלייה הן במחזור והן ברווחיות. חג שמח ושנה טובה ומתוקה לכולכם".
סמנכ"לית משאבי אנוש וקיימות בחברת Sodexo on site, רינת לחנה ציינה: "זה מרגש שאנחנו מצליחים לכנס את כולכם מכל רחבי הארץ גם השנה. בד"כ אנחנו אלה שמארגנים ודואגים לאירועים עבור לקוחותינו, ואני שמחה שהצלחנו לעצור לכמה רגעים, ולהרים כוסית עבורנו לקראת ראש השנה. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של Sodexo לקראת השנה הבאה הוא המחויבות לתפיסת עולם אשר מבינה את החשיבות של אחריות תאגידית במרקם החברתי והקהילתי. אנו מבטיחים להמשיך ולפעול לכך. חג שמח ושנה טובה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה