רכילות עסקית

מאיה ורטהיימר חוששת: "מרגישה מוזר מאוד, מוקדם מדי"

בהתייחסות לזוגיות החדשה של אמה, סיפרה הדוגמנית והמגישה: "אני רוצה שאמא שלי תחייך ותהיה שמחה וגם אבא שלי היה רוצה את זה, הוא נראה איש הגון, וזהו, לא תכננתי לדבר על זה, לא רוצה לדבר על זה עדיין, נסיים את זה פה ובואו לא נשאל על זה יותר אבר״
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר קמפיין יד2 (צילום יחצ יד2, מסך מאתר יד2)
ממש לפני כמה ימים פורסם כי אמה של מאיה ורטהיימר,  אריאלה, בזוגיות חדשה ומפתיעה. על פי TMI, עו"ד תמיר גילת שנאבק כבר שנים במחלת הסרטן וכיום מכהן כיו״ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, החל במערכת זוגית עם אלמנתו של איתן ורטהיימר מבכירי התעשיינים לשעבר.
דווח כי גילת נמצא בימים אלה במערכת יחסים סודית מתחת לרדאר עם האלמנה המיליארדרית אריאלה ורטהיימר שנותרה לבדה לפני שנה וחצי עם מות בעלה, מטעמו של עו"ד תמיר גילת נמסר: "לא מגיב על חיי הפרטיים בתקשורת".

מאיה ורטהיימר התייחסה לכך לראשונה בסטורי שהעלתה וסיפרה: ״זה לא שלי לדבר על זה, אבל זה כן שלי מהפרספקטיבה של הבת שלה. איך אני מרגישה עם זה? מוזר מאוד, ממש מוזר ומוקדם מדי גם לי, מצד שני אני מאוד שמחה לראות את אמא שלי שמחה. ואני רק הכרתי את הבחורצ'יק הנחמד, הוא לא בחורצ'יק הוא אדם מבוגר ומקסים, והוא גורם לה לחייך".
"בסופו של דבר אני רוצה שאמא שלי תחייך ותהיה שמחה וגם אבא שלי היה רוצה את זה״, היא הוסיפה ועוד אמרה: ״הוא נראה איש הגון, וזהו, לא תכננתי לדבר על זה, לא רוצה לדבר על זה עדיין, נסיים את זה פה ובואו לא נשאל על זה יותר אבר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה