ויראלי

מאיה ורטהיימר מפרגנת? זוגיות חדשה ומסקרנת לאמא שלה

עו"ד תמיר גילת שנאבק כבר שנים במחלת הסרטן וכיום מכהן כיו״ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, החל במערכת זוגית עם אריאלה אלמנתו של איתן ורטהיימר מבכירי התעשיינים לשעבר
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
אמה של מאיה ורטהיימר בזוגיות חדשה ומפתיעה. על פי TMI, עו"ד תמיר גילת שנאבק כבר שנים במחלת הסרטן וכיום מכהן כיו״ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, החל במערכת זוגית עם אלמנתו של איתן ורטהיימר מבכירי התעשיינים לשעבר.
דווח כי גילת נמצא בימים אלה במערכת יחסים סודית מתחת לרדאר עם האלמנה המיליארדרית אריאלה ורטהיימר שנותרה לבדה לפני שנה וחצי עם מות בעלה, מטעמו של עו"ד תמיר גילת נמסר: "לא מגיב על חיי הפרטיים בתקשורת".

כזכור, ורטהיימר הבת הייתה קשורה מאוד לאביה ובסיום 30 הימים לקבורתו, העלתה פוסט מרגש במיוחד בו שיתפה את תחושותיה. "אבאלה, אני זוכרת את הרגע שבתמונה כאילו זה היה אתמול. התחלת את הטיפולים וההקרנות ואני ילדתי את אסיה. אמא מיד הציעה שנעשה לכם skin to skin כי זה מרפא-התחושה הזו של לב אל לב. הורמון האוקיסטוצין שמשתחרר (הורמון האהבה) ומחבר אתכם סבא ונכדה. כל כך קיוויתי שזה ירפא….".
המגישה המשיכה: "כולנו רצינו שהדמעות וההתרגשות יעשו איזה קסם ושהזמן קצת יעצור הייתי אז אמא טרייה ומבוהלת רק מהמחשבה שלא תיהיה פה. שאני אהיה ללא אבא שאסיה תגדל ללא סבא ועכשיו אתה אינך. היום עלינו לקבר שלך, 30 ימים מאז שהלכת ואני עדין לא רוצה להאמין ...אבל אני זוכרת שהלבבות שלנו, שלך ושלי, שלך ושל אסיה היו לעד שזורים. אבא אתה חלק ממני… היום התנגן ברדיו בדרך לקבר ״כשתמות, משהו ממך בי, משהו ממך בי ימות איתך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה