ויראלי

מאיה ורטהיימר בצעד קיצוני: "הולכת לסגור את העמוד"

מאיה ורטהיימר נתקלה בסרטון שהזכיר לה סצנה מוכרת מתוך הסדרה שבאבניקים בה כיכבה, ושיתפה את העוקבים ברשנות שלה. מה גרם לה לאיים בסגירת עמוד האינסטגרם?
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום יוטיוב/ גלצ GLZ Radio)
ורטהיימר שיתפה סרטון שרץ ברשת ובו נראים נערים חרדים שמתעמתים עם מפגינים על האיסור לחברה מעורבת גברים ונשים כשבין היתר הוזכר הציטוט "כל המלמד ביתו תורה כאילו מלמדה תפתלות". 
ורטהיימר ששיחקה את דמותה של דבורה בסדרה שבאבניקים ובמסגרת כך גילמה אותה גם בסצינה שלמה שנסובה בדיון קולני על הציטוט הזה בינה ובין גדליה, שיהפוך בסוף לבין זוגה. בעקבות כך לקחה את אווירת הסרטון המופץ למסקנה הרומנטית שמתקבלת בסוף הסדרה וכתבה לעוקבים: "מי שמחפש לצחוק זו התשובה שלי בהומור לבחור הזה ספציפית".
היא פרסמה את הסצינה מתוך הסדרה בכיכובה וכתבה, "אני פה כדי להזכיר שהסיפור הזה שמתחיל לא פעם בויכוח והתפלפלויות יכול להסתיים כסיפור אהבה. בכולנו יש בת של רש"י".

אלא שנראה שלא כולם הבינו את הפרשנות שלה ובעקבות תגובות שקיבלה על הסטוריז שפרסמה הגיבה: "אני הולכת לסגור את העמוד לפרטי אם אתם לא מבינים את ההומור שלי. לא מעודדת קיצוניות ולא כלום. תקראו את הכיתוב ותקראו עד הסוף. אני מתפללת שיצא לנו סיפור אהבה. נשיקות יום טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה