טלוויזיה

אגודת העיתונאים מזועזעת: "קוראים למפגינים לשמור על העיתונאים"

אגודת העיתונאים ירושלים יוצאת בקריאה אחרי ההתקפות האחרונות נגד העיתונאים: "היום יותר מתמיד – להבטיח את חופש העיתונאים ושלומם"
מערכת ice | 
גלעד שלמור (צילום צילום מסך: חדשות 2)
האלימות נגד העיתונאים תפסק בתקופה המתוחה הזו? חברי הנהלת אגודת העיתונאים ירושלים ישתתפו מחר (שלישי) בכינוס חירום של מועצת העיתונות על רקע מקרי האלימות החמורים נגד עיתונאים ועובדי תקשורת בעת האחרונה.
רק הבוקר דווח כי כתב ערוץ 14 עתי שלו הותקף במהלך שידור מההפגנות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט בירושלים. זה מצטרף לדיווח על כתב חדשות 12 גלעד שלמור שמנעו ממנו בכוח לשדר אמש בהפגנה למען הרפורמה המשפטית, בקבוק הושלך לעברו של כתב כאן 11 איציק זוארץ וגם מגישת חדשות 13 נגה ניר נאמן דיווחה על מפגינים שניסו לחסום ולתקוף אותה ברכבה.

יו"ר (בשיתוף) של אגודת העיתונאים ירושלים, עפרה סתת מילוא ומיקי קליין מסרו כי: "במיוחד ביום הטעון הזה, אנו קוראים למפגינים ולציבור הרחב לשמור מכל משמר על זכותם וחובתם של העיתונאים ועובדי התקשורת לבצע את מלאכתם".
עוד נמסר: "המשטרה פעלה אמש כדי להגן על עיתונאים ואנו מצפים שכך ייעשה גם בשעות אלה ובעתיד". קודם לכן בחדשות 12 דווקא תקפו את השוטרים שלטענתם הביאו לפגיעה בצלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה