תקשורת ומדיה

כוכב 'שבאבניקים' חושף: אני עומד להקים משפחה

כוכב 'שבאבניקים', עומר פרלמן, חושף בריאיון חדש כיצד הוא רואה היום בדיעבד את בחירתה של אמו להתאבד כשהוא היה צעיר, כיצד הוא מאמין שהיציאה שלו מהארון משפיע על הקריירה שלו וכיצד הוא נשאר עצמו באור הזרקורים
מערכת ice | 
שבאבניקים (צילום יח"צ)
עומר פרלמן, כוכב הסדרה 'שבאבניקים' הוא אחד התגליות הגדולות ביותר של עולם המשחק בארץ מאז שפרץ בסדרה בשנת 2017. מאז כבר הספיק לצאת מהארון באופן פומבי ולהיכנס לזוגיות אוהבת עם האדריכל רענן שטרן. כעת בריאיון מיוחד ל'ישראל היום' הוא חושף פרט נוסף על חייו וחולק את תחושותיו בנוגע להתאבדות אמו לפני 17 שנה.
פרלמן מספר כי בפועל יצא מהארון פעמיים ומה שהניע אותו לספר לאחותו בגיל 18 על נטייתו המינית היה שברון לב. היציאה השנייה מהארון כבר הייתה פומבית בגיל 24 לאחר הצלחת הסדרה. יחד עם זאת הוא אומר כי היציאה מהארון לא השפיעה על התפקידים שהוא מקבל ולרוב הוא דווקא מקבל תפקידים של דמויות סטרייטיות: "זה שאני הומו לא מגדיר את כל מי שאני". 
כמו כן מוסיף פרלמן כי הוא אדם דאגן מטבעו ולא פעם כותב סרטי אימה על חייו בראשו אך למרות הכול גם הדאגות הללו לא הביאו אותו להתחזק עם השנים ואפילו הסדרה לא הצליחה לקרב אותו לאמונה בדת או באלוהים. 
פרלמן, שלאחרונה זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "השחיין" בפסטיבל הקולנוע בירושלים, חלק גם את השינוי ברגשותיו כלפי אמו אשר התאבדה לפני 17 שנה. על כך אומר כי בעבר האמין שהיא הייתה חולה וכי זה היה יותר חזק ממנה אך ככל שהתבגר עם השנים הבין כי היה זה מעשה אלים מצדה כלפי ילדיה והוסיף: "אני לא הייתי צריך לחוות כזה דבר מההורה שלי". 
בכל המסע המטורף שפרלמן עובר מאז שפרץ לתודעת הקהל הישראלי הוא גילה שהוא לא כל כך מכיר את עצמו ולכן בחר לכתוב ביוגרפיה על כל דמות שהוא מגלם. לצד כל זה הוא אומר כי אינו מפחד מלחזור ולחשוב על אמו ועל תקופות קשות בחייו היות והוא מצפה בקרוב להקים ולהגדיל את משפחתו ואין לו ספק כי יהיה אב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה