רכילות עסקית

דיסקונט דואגת לקרנות ההון סיכון: זה המפגש המיוחד שהתכנס

בנק דיסקונט פותח את השנה עם קרנות ההון סיכון, במסגרת האירוע אמר מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אבי לוי: "לתעשיית ההייטק יש חשיבות עצומה לחוסן וצמיחת הכלכלה הישראלית עם תרומה של כ-18% לתוצר המקומי וכ-50% לייצוא"
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images)
דיסקונטק, זרוע הבנקאות של פעילות ענף ההייטק בחטיבה העסקית של בנק דיסקונט, ערכה אמש .(שני) בתל אביב אירוע לקראת השנה החדשה לקרנות ההון סיכון בהשתתפות הנהלת הבנק. את האירוע אירחו יו"ר קבוצת דיסקונט, שאול קוברינסקי; מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אבי לוי; ראשת החטיבה העסקית, הילה ערן-זיק; מנכ"לית דיסקונט קפיטל, הילה חימי ומנהל דיסקונטק, גיא נבון.
לאירוע הגיעו שותפים ומנהלים בקרנות הון סיכון מובילות ביניהם: דב מורן, שותף מייסד קרן גרוב ונצ'רס; חיים שני, שותף מייסד קרן IGP; יפעת אורון, שותפה מנהלת בקרן בלקסטון ישראל; פיונה דרמון, שותפה מייסדת קרן סאנווסט וונצ'רס; יורם אורון, מייסד קרן ורטקס; אווה הבסמן, שותפה בקרן סקנדרי פאנד; אייל שירן, שותף בקרן ויולה צמיחה; סר רונלד כהן, מייסד קרן אייפקס פרטנרס ועוד.

במסגרת האירוע אמר מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אבי לוי: "לתעשיית ההייטק יש חשיבות עצומה לחוסן וצמיחת הכלכלה הישראלית עם תרומה של כ-18% לתוצר המקומי וכ-50% לייצוא. הירידה החדה בהשקעות בענף ב-23' היא פגיעה משמעותית בהייטק ואנחנו נמשיך לתמוך בפעילות החברות, במימון ובחיבור לפינטקים שמתאימים לקבוצת דיסקונט"
ראשת החטיבה העסקית, הילה ערן זיק, אמרה: "דיסקונטק, שהינו חלק מהחטיבה העסקית בדיסקונט, ממשיך גם בעת הזו להיות שחקן משמעותי וללוות את חברות ההייטק הישראליות במגוון שירותים ומוצרים פיננסיים, בשירות מעולה וביצירת קהילות ושותפויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה