רכילות עסקית

חברת AIG זכתה בציון זהב של דירוג מעלה ESG

הבוקר נערך בבורסה לני"ע בת"א, טקס חשיפת דירוג מעלה ESG לשנת 2023, במסגרתו דורגה AIG לראשונה במדד תחת קטגוריית פיננסיים וביטוח עם ציון כניסה  זהב
מערכת ice | 
יפעת רייטר AIG (צילום אוהד רומנו)
ארגון מעלה ערך הבוקר (יום שני) במעמד נשיא המדינה - יצחק הרצוג, את טקס חשיפת דירוג ESG בבורסה לני"ע בת"א, במסגרתו דורגה AIG לראשונה במדד תחת קטגוריית פיננסיים וביטוח עם ציון כניסה גבוה-זהב.
AIG אשר מחצית מהנהלת החברה מורכבת מנשים, פועלת רבות בקהילה באמצעות שיתוף פעולה ארוך שנים עם עמותת יוניסטרים, תמיכה בנערות בסיכון ונשים במעגל האלימות, ופעילויות התנדבותיות רבות של עובדי החברה בתחומים רבים.
מנכ"לית חברת הביטוח AIG, יפעת רייטר ציינה: "חברת AIG גאה להצטרף ולהיות חלק מ-120 חברות מובילות במשק הישראלי, הפועלות לקידום אחריות תאגידית ולפיתוח הסטנדרטים של ניהול אחראי בישראל. אחריות תאגידית היא ערך שמלווה אותנו שנים רבות. תמיד האמנו במנהיגות שהיא לא רק מנהיגות עסקית אלא גם מנהיגות ערכית.
זו מנהיגות שלוקחת בחשבון את כל הממשקים שהיא פועלת מולם, ומתחייבת לנהוג בהם בכבוד ובהוגנות. זה לא מובן מאליו לזכות בדרוג זהב בשנה הראשונה שאנחנו משתתפים בדירוג ואין ספק שיש עוד הרבה מה לעשות אבל נקודת הפתיחה שלנו טובה ונמשיך, כמו תמיד, לעשות את זה טוב יותר. אני גאה להוביל ארגון שמבין יום יום את הזכות, ולא פחות מזה את האחריות שניתנו לו לפעול לקידום של ערכים חברתיים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה