רכב

אחרי 7 שעות: רכבת ישראל חוזרת לפעילות מלאה

מרכבת ישראל נמסר כי תקלת החשמל באזור חדרה תוקנה, ותנועת הרכבות חוזרת לסדרה בהדרגה. הסיבה לתקלת החשמל, שהחלה לפני כשבע שעות, היא התנתקות כבל חשמל מעמודי החשמול באזור כפר ויתקין
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
במהלך הבוקר (חמישי) רכבת ישראל עדכנה כי בשל תקלה ברשת החשמל הרכבתית, ולצורך תיקונה, הופסקה לשעות הקרובות תנועת הרכבות בין כל התחנת בקו חדרה מצפון ותחנת נתניה מדרום. רק אחרי כמעט 7 שעות, התקלה סודרה והרכבת חזרה לשגרה.
מרכבת ישראל נמסר כי תקלת החשמל באזור חדרה תוקנה, ותנועת הרכבות חוזרת לסדרה בהדרגה. הסיבה לתקלת החשמל, שהחלה לפני כשבע שעות, היא התנתקות כבל חשמל מעמודי החשמול באזור כפר ויתקין. 
במהלך הבוקר והצהריים המוקדמים, הורגשו שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות בקו שבין אשקלון לתל אביב. אנו ממליצים לנוסעים להשתמש בתחבורה ציבורית חלופית. צוותי הרכבת פועלים לתיקון התקלה והחזרת התנועה לסדרה בהקדם.
 
חשמול הקו ברכבת ישראל. קרדיט: רכבת ישראל
ב-ynet פורסם כי הסיבה לעצירת תנועת הרכבות בקו המדובר נעוצה בהתנתקות של כבל חשמל מעמודי החשמול באזור כפר ויתקין מוקדם בבוקר. יש לציין כי זה המקרה השני השבוע שבו מתנתק כבל חשמל מהמערכת.
רק לפני שבוע נרשמה תקלה זהה, כאשר בשל תקלה ברשת החישמול הרכבתית, ולצורך תיקונה יחולו הבוקר השינויים הבאים בתנועת הרכבות באחד הקווים הפעילים ביותר שמחבר את הקווים בין ערי השרון ותל אביב.
בהודעה הוסבר כי תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות בני ברק ות"א. נוסעים שיעדם או מוצאם תחנות פ"ת, ראש העין, כפ"ס, הוד השרון, רעננה, יבצעו החלפת רכבות בתחנת הרצליה וימשיכו ליעדם. 

רכבות בקו ירושלים יצחק נבון-הרצליה תופעלנה בין תחנות ירושלים יצחק נבון ות"א סבידור בלבד ולא תעצורנה בת"א האונ' והרצליה.  נוסעים שיעדם או מוצאם תחנות אלה יבצעו החלפת רכבות בתחנת ת"א ההגנה וימשיכו ליעדם. 
רכבות בקו בית שמש-נתניה תופעלנה בין תחנות בית שמש ולוד בלבד ולא תעצורנה בתחנות כפר חב"ד, ת"א, הרצליה ונתניה. נוסעים שיעדם או מוצאם תחנות אלה יבצעו החלפת רכבות וימשיכו ליעדם. כן יתכנו עיכובים בתנועת הרכבות ושינויים בתדירויות בחלק מקווי הנסיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה