רכילות עסקית

כזה עוד לא ראיתם: היוניקורן הישראלי השיק משרדים חדשים

חברת הסייבר פנטרה משיקה משרדים חדשים לטובת העובדים שלה. המשרדים הוקמו במתחם "עופר" בפתח תקווה" וכוללים חדרי פנאי ועיצוב אומנותי עם רפרנסים לתרבות הפופ
מערכת ice | 
המשרדים של פנטרה (צילום Pentera)
יוניקורן הסייבר Pentera חונך היום משרדים חדשים במתחם "עופר" בפתח תקווה. המשרדים תוכננו על ידי משרד האדריכלים ׳סמואלוב׳, ומתפרשים על כ-2,500 מ"ר ושלוש קומות.
נוסף לעיצוב ייעודי לכל מחלקה בהתאם לתחום פעילותה, שילבה החברה מיצגי אמנות מקורית הכוללים רפרנסים לתרבות הפופ, אירועים היסטוריים וגם לתרבות החברה, דוגמת מיצגי הומור פנימי, סיפור המוצר ועוד. כמו כן, המשרדים החדשים כוללים חדר כושר מאובזר, חדר סטודיו מתקדם לצילומים והקלטות וחדר הנקה.
החברה מספקת פלטפורמה ייחודית המחקה את ההאקר האנושי, להערכת סיכונים וחשיפות בהגנות סייבר על ידי אוטומציה של בדיקות חדירות בארגונים. לחברה כ-350 עובדים ב-17 מדינות, מתוכם 185 במשרדי החברה בישראל. החברה צמחה ביותר מ-50% בשנה החולפת והמעבר למשרדים החדשים מאפשר את המשך צמיחתה. 

באדיבות: Pentera
אמיתי רצון, מנכ"ל Pentera, מסר: "אנו נרגשים לחנוך את המשרדים החדשים ואת המשך ההתרחבות של Pentera בישראל ובעולם. המשרדים החדשים עוצבו מתוך חשיבה על ערכי הליבה של החברה והרצון לתרגם אותם למרחב עבודה יוצא דופן שיעודד יצירתיות, עבודת צוות וגאוות יחידה תוך שמירה על סביבה נעימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה