שיווק ופרסום

עובדים בפתח תקווה? מליסרון משיקה לאונג' יוקרתי בפארק העסקים הזה

חברת מליסרון משיקה את "עופר לאונג'" בפארק העסקים בפתח תקווה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. המתחם יכלול חדרים אירועים, ישיבות ומגוון פעילויות כמו שוק איכרים, חוגי יוגה ועוד
מערכת ice | 
מתחם עופר לאונג (צילום דניאל צאירי)
חברת מליסרון מודיעה היום על השקת מתחם "עופר לאונג'" בפארק ההיי־טק והעסקים עופר בפתח תקווה. המתחם החדש הוקם בשיתוף חברת "מיינדספייס", המתמחה בחללי עבודה והיא זו שתפעיל את המתחם. הלאונג' משתרע על כ-700 מ"ר והוא הוקם בהשקעה של כשלוש מיליון שקל.
המתחם החדש ישרת את עובדי הפארק שיושב על שטח של כ-150 אלף מ"ר. העובדים יוכלו להשתמש בו למטרות עבודה, קיום אירועים ופעילויות חברתיות ועסקיות. במתחם חללים למגוון פעילויות שיכולים להכיל בין 80 עד 250 משתתפים, חמש חדרי ישיבות מעוצבים לעד 16 משתתפים ועוד. כמו כן, המתחם יארח פעילויות שונות כמו חוגי יוגה, פילאטיס, ארוחות שף, עמדות מניקור-פדיקור, שוק איכרים שבועי ועוד.
כל הפעילות מעלה תנוהל בעזרת אפליקציה ייעודית שתשמש את הצוות ואת העובדים.
שי וינברג, משנה למנכ"ל ומנכ"ל פעילות ייזום נדל"ן ומשרדים של מליסרון, מסר: "הקמת המתחם הינה חלק מהאסטרטגיה של מליסרון להשביח את הנכסים הקיימים, לפעול כל העת לשדרוגם, ולספק לשוכרים שלנו מוצר ייחודי ובעל ערך מוסף וזה בדיוק הבידול שאנו יכולים ליצור בפארק גדול ומנוהל. עופר לאונג' הוא פרויקט חדשני שקידמנו מתוך מטרה לשפר את חווית עובדי החברות במתחם, בניהול מקצועי ואיכותי של מיינדספייס, אשר בנוסף מפעילים אצלנו במתחם פעילות של השכרת חללי עבודה משותפים. אנו מאמינים כי תוך זמן קצר יהפוך עופר לאונג' לליבת הקהילה העסקית והחברתית בפארק בו יחוו המשתמשים חוויה הוליסטית תוך דגש על שיפור חווית העבודה בפארק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה