רכילות עסקית

ניקול ראידמן מזמינה אתכם לישון אצלה: "אשמח לארח אתכם"

על רקע המתיחות בדרום סביב פתיחת מבצע 'מגן וחץ', אשת העסקים ניקול ראידמן בקריאה מרגשת לתושבי הדרום: "משפחות עם ילדים קטנים בעוטף עזה שלחוצים מהמצב תכתבו לי בפרטי. נשתדל למצוא פתרונות לכמה שיותר משפחות"
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
על רקע המתיחות הגוברת בעוטף עזה סביב חיסולם של בכירי הג'יהאד האיסלמי ופתיחתו של מבצע 'מגן וחץ', שצפוי להוביל לירי טילים מכיוון רצועת עזה, עם ישראל מתייצב, שוב, לצידם של תושבי הדרום על רקע סבב הלחימה הצפוי שבפתח, כאשר המחוות הפעם מגיעות גם מכיוונה של אשת העסקים ניקול ראידמן, שגם פרגנה לרשת מלונות בראון, שיצאו בהטבה חסרת תקדים לתושבי הדרום לקראת הימים הלא פשוטים שככל הנראה בדרך.
ראידמן כתבה תחילה בסטורי שלה כך: "מבצע 'מגן וחץ' התחיל. בהצלחה לצה"ל ושמרו על עצמכם בבקשה. משפחות עם ילדים קטנים בעוטף עזה שלחוצים מהמצב תכתבו לי בפרטי, אשמח לארח אתכם בתל אביב. נשתדל למצוא פתרונות לכמה שיותר משפחות".
בהמשך, ראידמן פרגנה לרשת מלונות בראון בסטורי נוסף, כאשר רשת המלונות התגייסה גם היא למען תושבי הדרום והציעה לינה לסוף שבוע באחד ממלונות בראון בתל אביב למשפחות מהדרום: "משפחות מהדרום מוזמנות לסוף שבוע באחד ממלונות רשת בראון בתל אביב. נקווה לימים שקטים לכל תושבי ישראל".

ראידמן כתבה על כך: "אני רוצה להודות לרשת מלונות בראון שהתגייסו למשימה לעזור למשפחות בדרום, אין לי מילים לתאר כמה שריגשתם אותי, אתם פשוט מדהימים! תודה מיוחדת לליאון אביגד (מייסד ומבעלי רשת מלונות בראון), אתה מלך העולם! מלונות בראון גאווה ישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר חשבתי שאני קונה נכס בעוטף
    ממממ 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה בסך הכל רציתי ?לישון אם ניקול....
    סגור