מינויים

ניקול ראידמן בתפקיד חדש: כך תפנו אליה מעכשיו

אשת העסקים מוסיפה עוד שורה לרזומה העשיר שלה. על פי פרסום ראשון של ערן סויסה בישראל היום, ראידמן התמנתה לקונסול כבוד של אלבניה בישראל, קצת בדומה לתפקיד של רני רהב כקונסול הכבוד של איי מרשל
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
אין ספק שניקול ראידמן היא לא רק אשת עסקים, אלא היא גם אושיית רשת שמצליחה לייצר המון עניינים עם לא מעט הפתעות מסביב. החל מהקשר עם משפחת נתניהו, הסלידה מאביגדור ליברמן ועד האלבום המוזיקלי שהוציא, תמיד יש לאושיית הרשת שפן לשלוף מהכובע.
היום (שבת) מתברר כי היא מוסיפה עוד שורה לרזומה העשיר שלה. על פי פרסום ראשון של ערן סויסה בישראל היום, ראידמן התמנתה לקונסול כבוד של אלבניה בישראל, קצת בדומה לתפקיד של רני רהב כקונסול הכבוד של איי מרשל.
יש לציין כי בתקופה האחרונה ראידמן די נעלמה מהרשתות החברתיות, מקום בו חשפה פעם אחר פעם את חייה. היום (שלישי) היא הסבירה בדיוק למה היא ניסתה להתחמק מאור הזרקורים ומדוע האינסטגרם שלה יבש למדי כעת: ״ריק מתוכן ומשעמם״.
בסרטון לעוקביה אמרה: "מרוב שלא עשיתי כל כך הרבה זמן סטורי, שכחתי איך עושים את זה. התגעגעתי מאוד, לא דיברתי איתכם הרבה מאד זמן, כי לא היה את הזמן, לפעמים יש תקופות בחיים שיש לדברים אחרים סדר עדיפויות. באינסטגרם יש הרבה תכנים ממומנים שאצלי לא תראו, אינסטגרם קצת נהיה ריק מתוכן, אז מה תרצו שאעלה, איזה תכנים מעניינים אותכם ואשמח לשתף בדברים יותר עמוקים וערכיים".
עוד הוסיפה: "בואו נחזיר את הכבוד לאינסטגרם כי זה איבד את גבולות הטעם הטוב והפלטפורמה נהייתה משעממת״, הוסיפה ראידמן. כמו כן, שיתפה כי היא מעלה בחזרה את פינת הדייטים "לכל הרווקים והרווקות שמעוניינים בשידוך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה