רכילות עסקית

ניקול ראידמן תחשוף בן זוג חדש? "תפסיקו להתעסק בי"

כשהיא בתהליך של התחזקות, אשת העסקים ענתה על שאלות של גולשים והבהירה: "יש מישהו אחד שאני מוכנה לקבל ממנו פרחים", כשהיא רומזת למעשה שהיא במערכת יחסים חדשה
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
הורדת הפרופיל של ניקול ראידמן, שהורידה הילוך בכל הנוגע לרשתות החברתיות מאז שהחלה להתחזק בדת. 'המעושרת' שיתפה היום (ראשון) פוסט באינסטגרם שלה, בו רמזה כי היא במערכת יחסים זוגית חדשה. כשנשאלה על ידי עוקביה לסוגיה השיבה: "לא יודעת, אבל לא פנויה רגשית כרגע, נחייה ונראה".
קאמבק למיכאל צ'רנוי? "לא חוזרים אחורה לעולם, חס ושלום". על כך, אחד מעוקביה הציע לשלוח לה פרחים במידה והיא לא בזוגיות, השיבה שהיא לא מוכנה לקבל מתנות מגברים שאין לה עניין בהם כי היא מחזירה את המתנות בחזרה עם תוספת מתנה ממנה.

עוד כתב ראידמן לשאלות של עוקביה: "הפעם למען הכנות אין טעם כי אני לא פנויה רגשית. כרגע יש רק מישהו אחד שאני מוכנה לקבל ממנו פרחים ואם הוא רואה את הסטורי - אז אפשר גם 18 ורדים ולא 1800". 
ניקול ראידמן מסרה בתגובה: "החיים הפרטיים שלי, הם שלי ואך ורק שלי. נמאס לי שכל אחד מחטט בהם ויותר זה לא יקרה. אני יודעת שזה מדאגה ואהבה, אני מבינה שזה מעניין את הציבור ומייצר כותרות לתקשורת אבל זה לא יקרה לא הפעם ולא בעתיד. תניחו לי בבקשה, זה מתייחס גם לחברים שלי שמנסים לשדך לי ולהכיר לי בכוח, אבל אין צורך. מה שצריך לקראות יקרה והכול מלמעלה".
וסיימה: "אני מאושרת וטוב לי, אם אני בזוגיות או לא, זה לא ענינו של אף אחד. אני מבקשת להניח לי, לחיים שלי ולהפסיק את ההתעסקות הזו, לכל אחד יש זכות לפרטיות, וכך יהיה. יותר תקשורת לא תנהל לי את החיים, וחוץ מזה, אני חושבת שיש נושאים יותר חשובים בעולם ממני, כגון התחממות גלובלית או הסכם הגרעין האירני. שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל, אור ואהבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מומו 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת ניקול בלדינקה את לא מענינת עם לא רצית ש נידה עליך דברים למה פירסמת ? ניגמרו הסטוצים הלכת לאלוהים אולי יעזור הלואי לכולנו שבי בשקת במערה שלך לא לפרסם מכוניות חדשות ביטיקים למיניהם ואיזה מותגים את וילדים שלך לובשים ואז תוכלי לחיות חיים שקטים שנה טובה
    סגור