רכילות עסקית

ניקול ראידמן חושפת: מה הסיכוי שתסכים לצאת לדייט?

מעריץ אחד אמיץ ביקש להזמין אותה לדייט ושאל 'מה הסיכוי שתגידי כן?', על כך היא השיבה: "אני בחיים לא יצאתי לדייט, הסיכוי לא קיים סורי, אבל טיפ - יצירתיות ועקשנות, זה מה שקונה את ליבה של אישה". וגם: האם תביא עוד ילדים לעולם וכמה כסף יש לה?
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
שאלה אחת שקיבלה היום (שני) ניקול ראידמן, המעושרת ואשת העסקים, הצליחה להעציב אותה. סשן השאלות והתשובות שלה הוציא ממנה כמה תשובות מסקרנות במיוחד, כאשר היא ענתה בפירוט לכל נושא, כולל האם היא מכננת להביא עוד ילדים.
האם היא רוצה עוד ילדים? "שאלה כואבת, אני בת יחידה, תמיד רציתי לפחות 5-6 ילדים, לא נראה לי שזה כבר יקרה, כואב בנשמה, אבל זו המציאות שלי. אם היה לי פרטנר ראוי, הייתי עושה גם 10. הייתה לי מחשבה לעשות מבנק הזרע, אבל זה מרגיש לי לא פייר גם כלפי הילדים שלי. לצערי הנושא סגור, מקווה להיות סבתא בקרוב".

עוד נשאלה "כמה כסף יש לך?", על כך השיבה: "חחח טאקט, טיפה. מספיק כדי לממן את חיי ואת חיי ילדיי לבד, מספיק כדי לקנות את מה שאני צריכה ורוצה, לעזור למי שזקוק, לשלם עשרות משכורות ולהגשים חלומות, לצרף פירוט חשבונות?"
מעריץ אחד אמיץ ביקש להזמין אותה לדייט ושאל 'מה הסיכוי שתגידי כן?', על כך היא השיבה: "אני בחיים לא יצאתי לדייט, הסיכוי לא קיים סורי, אבל טיפ - יצירתיות ועקשנות, זה מה שקונה את ליבה של אישה".
עוד נשאלה: "למה לא העלית סטוריז מלא זמן", על כך השיבה ראידמן בקצרה: "האמת שבתקופה האחרונה, אני מרגישה צורך בפרטיות, התייעפתי מהחיים תחת זכוכית מגדלת", "אינסטגרם זה עולם מקביל למציאות, נהנית מהשקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה