רכילות עסקית

הקאמבק הגדול של ניקול ראידמן: הפרטים נחשפים

ניקול ראידמן חושפת היום בסטורי שלה שהיא לקראת קאמבק לעולם המוזיקה והבמה, ומצהירה שהפעם הקורונה לא תעצור בעדה. אלו הפרטים שנחשפים כעת בנוגע לקריירה החדשה-ישנה שלה
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום פייסבוק/ ניקול ראידמן)
ניכר כי ניקול ראידמן אוהבת לשלוח ידה במגוון תעשיות ותחומים, אז אחרי ששוב יצאה כנגד ליברמן ובמקביל התחברה לדת, מסתמן כי ראידמן רוצה לחזור ולעסוק במוזיקה. בסטורי מסקרן ראידמן עושה טיזינג בנוגע לקריירה המוזיקלית שלה: "התגעגעתי מאוד למוזיקה ולבמה". 
כזכור, בשנת 2019 ניקול ראידמן פצחה בקריירה מוזיקלית שהפכה במהרה לוויראלית. המילים לשירים שהוציאה כללו הבזקים והצצות אל תוך חייה האישיים, במיוחד לאור הפרידה מאב ילדיה, מיכאל צ'רנוי. יחד עם זאת, לפי הרמיזה של ראידמן בסטורי של עמוד האינטסגרם שלה: "והפעם, שום קורונה לא תעצור אותי!".
ואכן הקריירה המוזיקלית של ראידמן לא המשיכה אל תוך שנת 2022, אבל נדמה כי בקרוב מאד כל זה הולך להשתנות. בעת זו לא ידוע דבר על מה ראידמן מתכננת והאם מדובר אך ורק בקריירה מוזיקלית. כזכור בעבר רמזה שתרצה לפתח קריירה פוליטית. הדבר לא מפתיע כלל לאור ההתבטאויות שלה כנגד שר האוצר אביגדור ליברמן לאורך השנים וראש הממשלה לשעבר, נפלתי בנט. 
 
לעומת התבטאויות הפוליטיות שלה, ספגה ראידמן לא ממזמן ביקורת רבה מצד הציבור לאחר שהעלתה פוסט חרד בנוגע למבצע שהתחרש בעזה לאחרונה, בעודה נמצאת במטוס פרטי עם ילדיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם הוא עוד מחזיק אותה ? ממה היא מאכילה את הילדים ? (ל"ת)
    anj 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור