רכילות עסקית

לא מצליחים ללמוד למבחן? ביל גייטס יפתור לכם את הבעיה

מתקשים ללמוד למבחנים בבית הספר או באוניברסיטה? ובכן אתם ממש לא לבד והעצה הבאה שלנו אליכם מגיעה דווקא מהמייסד השותף של מיקרוסופט - המיליארדר ביל גייטס. אז מה הפתרון? תנסו להסביר את הנושאים לילדים
מערכת ice |  3
ביל גייטס (צילום יוטיוב/ TODAY)
מתקשים ללמוד למבחנים בבית הספר או באוניברסיטה? ובכן אתם ממש לא לבד והעצה הבאה שלנו אליכם מגיעה דווקא מהמייסד השותף של מיקרוסופט - המיליארדר ביל גייטס. 
לאחרונה גייטס נאם בכנס בסן דיאגו שם הוא דיבר בדיוק על הבעיה הזו וחלק שלדעתו הדרך הטובה ביותר לגלות אם אתם יודעים את החומר היא לנסות להסביר אותו לילד, כך שהוא יבין. לדבריו של גייטס הוא נתקל במצב הזה בעצמו כשהוא ניסה לסייע לילדיו ללמוד מתמטיקה כשהגיעו לגיל בית ספר. 
לדבריו: "ללמוד עם ילדים ולהבין מה מבלבל אותם ומה פשוט עבורם הוא המבחן האידיאלי שמסייע לכם לגלות עד כמה אתם מכירים נושא מסוים". משמע, ישנה סיבה ברורה לכך שמורים דורשים לא פעם מתלמידים להציג את הנושאים הנלמדים דרך מצגות. יתרה מכך, מחקרים בתחום הפסיכולוגיה הוכיחו כי ישנה סבירות גבוהה יותר שנכיר ונבין לעומק נושא מסוים אם נסביר ונלמד אותו למישהו אחר.
אז איך נדע אם אנחנו באמת בקיאים בחומר? ובכן זה תלוי במידת ההבנה של הצד השני, בין אם מדובר, בילד, חבר קרוב או מכר. עם זאת, לא הכול הלך חלק עבור גייטס, שהעיד: "אני אוהבת מתמטיקה אבל בתי הצעירה תמיד אמרה לי 'למה אתה הופך את זה לכל כך מסובך?' ו'לא היית צריך להסביר לי את זה כדי לקבל את התשובה'... כל מה שהיא רצתה זה את התשובה". הוא מעיד כי אף שהילדים קצת סבלו מכך, הניסיון שלו ללמד אותם רק חיזק את אהבתו למתמטיקה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבההה חראא נו בחייאת אין לכם חיים (ל"ת)
    מישהו 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כמה עולה שיעור??
    תלמיד 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל לחזק את הקשר בנוינו.. חחח
    סגור
  • 1.
    הגזמה
    יסמין נגבי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביל גייטס, אל תסייע ואל תהיה אנושי. מערכת ההפעלה "חלונות", הניסיון לרמוס את גוגל רק לשם שליטה ומונופול מוחלט על המשתמש, מבחילים. תהנה מ 15 דקות התהילה שלך וביי. גוגל גם מקבלים 15 דקות, ישר אחרי מיקרוסופט, להודיע שפיתחו ועבדו והתוצאה תהיה נוקאאוט. גם גוגל וגם אילון מאסר ורעיו והקולגות שלו, מאוד שונים ממך. מוסרית, החברה שלך עסוקה בשליטה כוחנית על הקהל. ומסביב קולות על הסיכונים. אל תסייע, בלי כותרות שעושות ממך אנושי. בנאדם ששם את ילדיו בצהובונים, גרם להרצחה של אשת צוות לחיסון פוליו, וגוגל זאת המטרה העילאית. אז תהנה כי נשארו לך עוד דקות ספורות. ואל תסייע, אני עקבתי אחריך ואתה לט בנאדם ואין בך טוב. ביי
    סגור