רכילות עסקית

חברת כתר קיימה זיכרון בסלון: זה מי שהגיע לאירוע

עשרות עובדי המטה נחשפו לסיפורו האישי של ניצול השואה אליהו בן טובים, בן 84, תושב העיר הרצליה. במפגש המרגש תיאר אליהו לפרטי פרטים כיצד הצליח לשרוד ארבע שנות בדידות וניכור בעזרת טוב ליבם של אנשים זרים שהחביאו אותו ובכך הצילו את חייו, גם בעזרת מעט המזון שזכה לקבל מהם בסתר
מערכת ice | 
זיכרון בסלון של כתר (צילום יחצ כתר)
למפגש העלאת הזיכרון שקיימה חברת כתר טרום יום הזיכרון לשואה ולגבורה הגיעו עשרות עובדי המטה, שנחשפו לסיפורו האישי של ניצול השואה אליהו בן טובים, בן 84, תושב העיר הרצליה. במפגש, שיתף אליהו בפתיחות על כל אותם ימים בהם שהה במרתף חשוך, ולמרות שהיה רק בן שנתיים, זוכר היטב את המראות והתחושות הקשות שחווה.
במפגש המרגש תיאר אליהו לפרטי פרטים כיצד הצליח לשרוד ארבע שנות בדידות וניכור, בעזרת טוב ליבם של אנשים זרים שהחביאו אותו ובכך הצילו את חייו, גם בעזרת מעט המזון שזכה לקבל מהם בסתר. כיום, מודה על מה שהצליח להקים וליצור עם מעט הסיכויים שהיו בידיו, מרגיש בלתי מנוצח וגאה להיות במעמד זה, ומספר את נצחונו האישי לכל כך הרבה אנשים שהביעו רצון להגיע ולהיחשף. אליהו הצליח לגעת ולרגש עד דמעות את כל הנוכחים עם סיפורו מעורר ההשראה, והמחיש לכולם עד כמה חשוב להכיר ולזכור, ועד כמה כל זה מתאפשר בעזרת מפגשי "זיכרון בסלון".
את המפגש הנחתה מורן ברגר – תלם, רכזת משאבי האנוש בכתר, שהסבירה כי חברת כתר מחויבת לפעול בכל הדרכים האפשרויות כדי להשפיע לטובה על החברה הישראלית. כמו כן, הדגישה כי כעת חשוב אף יותר מתמיד, ליצור היכרות בלתי אמצעית של כל אזרחי המדינה, מכלל המגזרים והתרבויות, לטובת שיפור איכות החיים המשותפים יחד. סיפורו של אליהו ממחיש עד כמה הכרחית האחדות בין אזרחי המדינה שבזכותה נוכל לחיות בדו קיום, שלום וביטחון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה