רכילות עסקית

לרגל חג הפסח: עובדי תדיראן התנדבו בכל רחבי הארץ

כחלק משיתוף פעולה עם עמותת "פתחון לב", עזרו פועלי ופועלות החברה במגוון פעילויות כגון: אריזת סלי מזון, אימוץ כיתה מבית ספר בנוף הגליל ושיפוץ בתי קשישים
מערכת ice | 
עובדי תדיראן משפצים דירה (צילום תדיראן)
כחלק משיתוף הפעולה של קבוצת תדיראן עם "פתחון לב" במהלך השנה האחרונה, נרתמו עובדי החברה גם לקראת חג הפסח כדי לסייע למתנדבי הארגון במגוון פעילויות:
אריזת סלי מזון:
במהלך החודש האחרון הגיעה משלחת של  עובדי ועובדות קבוצת תדיראן למתחם החלוקה של "פתחון לב" בכרמיאל כדי לסייע באריזת סלי מזון לקראת חג הפסח. היעד של העובדים, שעמד על 140 מארזים, כמעט הוכפל ובסוף הכינו העובדים כ-230 סלי מזון שיחולקו למשפחות נזקקות ברחבי הארץ לקראת החג.
חיבור הדור הצעיר לתעשייה הישראלית:
כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה של החברה, אימצה תדיראן כיתה מבית ספר בנוף הגליל המונה כ-20 תלמידים. כחלק מיריית הפתיחה של הפעילות שצפויה להימשך לאורך השנה, והינה חלק מתוכנית העצמה של הארגון לחיבור הדור הצעיר לתעשייה הישראלית ושיפור היכולות האישיות כהכנה לחיים, הגיעו התלמידים למפעל החברה בעפולה שם ערכו סיור היכרות עם המחלקות השונות, והתוודעו למנהלי המפעל שהעבירו להם הרצאה מעוררת השראה.
עבודות סיוד, צביעה ושיקום בדירתם של זוג קשישים:
נוסף על אלו, יצאו עובדי החברה במהלך החודש האחרון ליום של עבודות סיוד, צביעה ושיקום של דירה השייכת למשפחה הכוללת זוג קשישים סיעודיים ובן מתמודד נפש המתגוררים בחולון ומקבלים סיוע מ"פתחון לב". העובדים הגיעו לבית המשפחה ושיפצו אותו מהיסוד על מנת שהם יוכלו לחיות בבית נקי וראוי למגורים.
משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה, מסר: "כשאתה נותן אתה מקבל. אני מאוד גאה בהירתמות של העובדים מכלל המחלקות השונות אצלנו בחברה שלוקחים חלק ונותנים מעצמם עבור האחר. בתור חברה הדוגלת בערכים של נתינה ומקדמת סביבה בריאה, אנחנו גאים לפתוח את הלב ולסייע לאוכלוסיות שונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה