רכילות עסקית

התוכנית שתסייע ליזמים לפרוץ לשוק האמריקאי פותחת מחזור שני

תוכנית RISE with US פותחת מחזור שני. מטרת התוכנית לסייע ליזמים וסטארט-אפים ישראלים לחדור לשוק הבריאות העולמי-אמריקני
מערכת ice | 
גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים (צילום מירי דוידוביץ')
"RISE with US", תוכנית ייחודית שמטרתה לסייע ליזמים וסטארט-אפים ישראלים לחדור בהצלחה לשוק הבריאות העולמי-אמריקני פותחת מחזור שני. גם בסבב זה, מתמקדת התוכנית, שהושקה לפני שנה על ידי זרוע החדשנות של אסותא, בפתרונות בריאות דיגיטליים וחישוביים, מיזמים מבוססי בינה מלאכותית, חישוביות או ביג דאטה. ההרשמה תיסגר ב-23 באפריל.
במקביל הודיעה אסותא מרכזים רפואיים כי ארגון Start-Up Nation Central המקדם את החדשנות הישראלית בעולם, מצטרף כשותף לתוכנית במחזור השני ויחזק את החיבור של החברות המצטרפות לתוכניות לחברות רב לאומיות והזדמנויות עסקיות רלוונטיות.
גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, מסר: "אסותא חותרת למצוינות רפואית, מקצועית ואנושית וניצבת בחזית הטמעת טכנולוגיות רפואיות מתקדמות. בהקשר זה הידוק הקשר עם התעשייה והאקדמיה, כפי שבא לידי ביטוי בתכנית RISE with US, הינו בעל ערך של ממש ומסייע לצוותינו בהענקת שירות רפואי חדשני ומיטבי".
ד"ר מיכל גינדי ראש אגף החדשנות באסותא, ציינה: "אסותא רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה עם יזמים וסטארטאפים המפתחים פתרונות טכנולוגיים לשיפור הטיפול שהיא מעניקה למטופליה ולקידום הרפואה, ורוצה לסייע להם בהתאמה לצרכי השווקים הגלובליים. הצטרפותה של Start-Up Nation Central מעצימה את יכולותיה של התוכנית ומקנה לה מעמד משמעותי ופותחת בפני החברות הזדמנות בין-לאומית נרחבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה