רכילות עסקית

נטלי דדון כועסת בשבוע האופנה: "מנסים לכפות דעה על כולם"

הדוגמנית כעסה על נועה רוזין אחרי שעלתה למסלול: "צרם לי מאוד שרגע לפני שאני עולה לבמה שמעתי את המשפט ״צאו להצטרף להתנגדות״ בימים בהם צריך ורצוי לתת את הטון המאחד בעיקר שאני לבושה בדגם אשר כוונת המעצב מדברת עם ישראל והשיבה למולדת״, גם המעצב כעס: "לא כולנו באותו הצד של המחאה"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
הבוקר (שלישי), במסגרת שבוע האופנה הישראלי, התפרץ למסלול מעצב האופנה ירדן מרציאנו שעיצב את הבגד עמו הופיעה הדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון ״דרך ארוכה לכנען״ לאחר שנועה רוזין אמרה שהיא קוראת לכולם להצטרף להתנגדות ולקחה את הצבעים והטושים מההפגנות ויצרה איתם את התצוגה.
מעצב האופנה שעיצב את הבגד ירדן מרציאנו טען בתגובה: ״ממש לא כולנו באותו צד של המחאה, המטרה שלי לא פוליטית. בתור מעצב בחרתי שהדגם שלי ייצג את כלב בן יפונה ויהושע בן נון שהם היחידים שלא הוציאו את דיבת הארץ".

עוד אמר המעצב שהתרגז למשמע דבריה של רוזין: "המטרה שלי הייתה לאחד, וממש לא להשתתף בתצוגה ש״לקחנו את הטושים והצבעים מהמחאה ובאנו לעשות תצוגה ״ כפי שנועה רוזין הציגה". 
 
נטלי דדון אמרה: "צר לי שמנסים דרך האופנה לכפות דעה אחת על כולם , יש מקום לכל מגוון הדעות וצרם לי מאוד שרגע לפני שאני עולה לבמה שמעתי את המשפט ״צאו להצטרף להתנגדות״ בימים בהם צריך ורצוי לתת את הטון המאחד בעיקר שאני לבושה בדגם אשר כוונת המעצב מדברת עם ישראל והשיבה למולדת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה