רכילות עסקית

למען הילדים: עובדי ענקית הטכנולוגיה התנדבו עבור 'תינוקות של החיים'

עובדי חברת אוטודסק TLV קיימו יום התנדבות בפרויקט איסוף המזון עבור ילדים נזקקים וארזו כ-100 חבילות אישיות לתינוקות, אותם מסרו לאחר מכן באופן אישי לאימהות
מערכת ice | 
עובדי אוטודסק בהתנדבות (צילום יח"צ)

עובדי ענקית הבנייה אוטודסק TLV, אשר בבעלותה טכנולוגיה לתכנון ועיצוב בעולם הבנייה, קיימו השבוע יום התנדבות במרכז ההתנדבות של פרויקט "תינוקות של החיים". כחלק מהפעילות, העובדים הגיעו למחסני הענק של הפרויקט והכינו חבילות אישיות עבור התינוקות.

בכל מארז שילבו העובדים אוכל, טיטולים, ואביזרים שונים הקריטיים לחיי התינוקות. העובדים בחברה הכינו וארזו למעלה מ-100 חבילות שונות, על פי גיל התינוק הספציפי שכל חבילה מיועדת לו.
לאחר מכן העובדים התפזרו עם החבילות ונסעו כל אחד מהם לכמה מהאימהות המשתתפות בפרויקט ברחבי הארץ ומסרו להם את החבילה.
 



אבי דרדיק, דירקטור מוצר בחברת אוטודסק: "כחלק מרצוננו להחזיר לקהילה, הגיעו עשרות עובדי החברה על מנת לסייע לפרויקט 'תינוקות של החיים' ולדאוג לרווחתם של כ-100 תינוקות בישראל. אנחנו מוקירים תודה על הזכות לסייע לפרויקט כה חשוב וגדול. החיוך של האמהות והילדים שווה הכל."

ענקית התוכנה פיתחה ומחזיקה טכנולוגיה המשתרעת על פני ארכיטקטורה, הנדסה, בנייה, עיצוב מוצר, ייצור, מדיה ובידור. באמצעות תוכנה אוטודסק מאפשרת לחבר בזמן אמת את המשרד עם השטח כמקור עדכני לכל נתוני הבנייה - כולל שרטוטים, תמונות, ומסמכים קריטיים אחרים בכל שלב של הפרויקט. התוכנה פועלת הן על מחשבים והן על מכשירים ניידים ומאפשרת לצוותים ברחבי העולם לשתף פעולה, לעצב, לדמות וליצור את הרעיונות שלהם בתלת מימד.
המטה של החברה נמצא באזור מפרץ סן פרנסיסקו והיא מעסיקה כ-12,000 עובדים ברחבי העולם. מרכז הפיתוח של החברה בישראל נמצא בתל אביב ומועסקים למעלה מ-100 עובדים, אשר מתמקדים בפיתוח פתרונות מתקדמים לעולם הבנייה (construction tech).

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה