רכילות עסקית

רגע, מה? קים קרדשיאן קיבלה מיליון דולר כדי לדבר בכנס קרנות גידור

כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן ממש לא מסתפקת רק בעולם הטראש, אלא לצד זאת היא גם אשת עסקים מנוסה. לכבוד השקת קרן ההשקעות החדשה שלה היא הגיעה לכנס קרנות גידור במיאמי וקיבלה על כך מיליון דולר. זה הסכום המטורף שאנשי עסקים שילמו כדי לראות אותה
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
אמנם עבור מרבית האנשים בעולם קים קרדשיאן היא כוכבת ריאליטי והאקסית של קניה ווסט, אבל אין ספק שהיא ממש לא רואה את עצמה ככה. בפועל, קרדשיאן היא אשת עסקים ממולחת למדי ובין היתר גם עורכת דין בהתהוות. 
בצל המשבר הכלכלי, קרדשיאן התארחה לאחרונה בכנס יוקרתי במיאמי בתחום קרנות גידור. רבים הם אנשי העסקים בכנס ששאלו את עצמם איך קרדשיאן קשורה לכנס בתחום המימון, והתשובה לכך פשוטה: קרדשיאן הכריזה לאחרונה על הקמתה של קרן השקעות חדשה בשם SKKY עם שותף עסקי מקומי. הקרן שהושקה בספטמבר תעסוק בעולמות הצריכה, אירוח והמסחר הדיגיטלי.
קרדשיאן הוזמנה על ידי מנהלי הכנס וקיבלה עבור הגיחה הקצרה למיאמי לא פחות ממיליון דולר. עם זאת, דווח כי מספר משתתפים בכנס ממש לא טרחו לגשת לפאנל שלה והאמינו שלא יהיה לכוכבת הרבה ממה לתרום להם.
למרות זאת, זה ממש לא עצר אחרים מלשלם 10 אלף דולר על הצפייה בפאנל והדיווחים אומרים כי האולם היה מלא עד אפס מקום ושאפילו הוקם חדר צדדי בו אורחים נוספים צפו במתרחש במסכי וידאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה